اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز در واکنش به حاشیه‌سازی یک روزنامه؛

منافع رشوه‌خورها را به خطر انداخته‌ام/ با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود

منافع رشوه‌خورها را به خطر انداخته‌ام/ با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود
محمدزاده گفت: آن روزنامه‌ای که با تحریف سخنان بنده ‌آن را وارونه جلوه می‌دهد شاید در رانت و رشوه‌‌ها سهمی دارد که نگران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محرم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های محلی تبریز با عنوان "پیشنهاد وقیحانه"، ابراز داشت: در جلسه‌ی اخیر شورا طی جملاتی کنایه‌آمیز مسئولان شهرداری را خطاب قرار دادم و از برخورد گزینشی با سدمعبر و اخذ رشوه از وانت‌بارها انتقاد کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی خاطرنشان ساخت: در این جلسه به‌زبان طنز و کنایه گفتم به آن دسته از مدیران و کارمندانی که در شهرداری تبریز رشوه می‌گیرند تا با عاملان اصلی ایجاد ترافیک کاری نداشته باشند ردیف رشوه اختصاص دهند تا بلکه خجالت بکشند و از این ملت تقاضای رشوه نکنند.
,
 
,
عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه سخنان بنده منافع ذی‌نفعان را که شاید در آن روزنامه نیز سهمی دارند به‌خطر انداخته است و درصدد انحراف موضوع و مطالب هستند، توضیح داد: بنده حرفم را زمین انداختم و آن افراد در سر مقاله‌هایشان به همه گفتند مخاطب آن انتقادات ما بودیم!
,
 
,
وی متذکر شد: برخی مدیران شهرداری تبریز که دستی در روزنامه‌ها دارند ماهیانه از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری به‌خاطر منصب‌شان 500 تا یک و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و با تجمیع آن‌ها ماهیانه 20 الی 30 میلیون تومان کاسب می‌شوند.
,
 
,
محمدزاده با تاکید بر اینکه انتقادات بنده از فساد و رشوه در حوزه سد معبر موجب شده است تا ذی‌نفع‌ها به تکاپو بیفتند، اذعان داشت: آن معاون از آنجایی که قدرت برخورد ندارد و وجود رشوه و رانت را به عدم برخورد ترجیح می‌دهد، اگر مسئولیت نداشته باشد بهتر است و آه این ملت یک روزی دامن‌شان را خواهد گرفت، با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود.
,
 
,
وی افزود: آن معاون مربوطه اگر توان داشت از گلپارک تا میدان رشدیه 300 وانت‌بار دوبله پارک نمی‌کردند و با پرداخت رشوه به سدمعبرشان ادامه نمی‌دادند؛ چگونه یک جوان بیکار را که بدون ایجاد سدمعبر دست‌فروشی و میوه‌فروشی می‌کند می‌توانند بگیرند و بزنند و قلدری کنند اما توان برخورد با سدمعبرکنندگان اصلی را ندارند؟ 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه