اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

از جنبش اجتماعی ایجاد شده علیه قطع درختان حمایت می‌کنم/ از محیط زیست خواسته‌ایم ادعای بیماری درختان بریده شده را بررسی کند

از جنبش اجتماعی ایجاد شده علیه قطع درختان حمایت می‌کنم/ از محیط زیست خواسته‌ایم ادعای بیماری درختان بریده شده را بررسی کند
نیکوخصلت می‌گوید: درختان سرمایه‌های اجتماعی مردم شهرند و از اینکه رسانه‌ها و شهروندان علیه قطع درختان جنبش اجتماعی به راه انداخته‌اند خرسندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سعید نیکوخصلت ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به این سوال که تا کی باید شاهد قطع درختان تبریز جهت ایجاد فضا و احداث بنا با عناوینی همچون خشکی درختان و کرم زدگی‌شان باشیم، ابراز داشت: ایراد رسانه‌ها به قطع درختان و بهانه‌هایی که مسئولان امر می‌آورند کاملاً بجاست و شورای شهر نیز پیگیر ماجرای قطع درختان یک ملک خصوصی در همسایگی بیمارستان 29 بهمن تبریز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی خاطرنشان ساخت: به ما گفتند درختان خشک را قطع کرده‌اند با این حال بنده به این گزارش اکتفا نکرده‌ام و خواهان بررسی اداره‌کل محیط زیست آذربایجان‌شرقی شده‌‌ام تا بیماری و عدم امکان احیاء درختان بریده شده را تایید کنند.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای پنجم تبریز با بیان اینکه قانوناً قطع درختان در املاک شخصی نیز ممنوع است، تصریح کرد: قطع درختان با اخذ مجوز کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز صورت گرفته و با این حال بایستی صحت ادعایی که بر مبنای آن مجوز داده‌اند ثابت شود.
,
 
,
وی اذعان داشت: آقایان می‌توانستند در فصل تابستان با اثبات بیماری و خشکی درختان آن‌ها را قطع کنند و در فصل زمستان خشکی درختان قابل اثبات نیست.
,
 
,
عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه از جنبش اجتماعی ایجاد شده علیه قطع درختان حمایت می‌کند و آن را به فال نیک می‌گیرد، عنوان کرد: شاید در گذشته بیش از هزاران درخت را قطع کرده‌اند اما واکنشی ندیده‌‌اند، آن موقع آناج و سایر رسانه‌ها نبودند تا مسئولان را مورد بازخواست قرار دهند و حساسیت امروز شهروندان و خبرنگاران قابل تقدیر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه