اخبار داغ

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برگزاری اولین همایش ملی عناب اردیبهشت ماه ۹۸

برگزاری اولین همایش ملی عناب اردیبهشت ماه ۹۸
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: اولین همایش ملی عناب با هدف معرفی این محصول استراتژیک، معطوف کردن توجه مسئولان و قدم گذاشتن در فرآیند فرآوری عناب، 8 و 9 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،لیلا محمودی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی در دو زمینه فعالیت، تولید و بهینه سازی گیاهان دارویی با تاکید بر عناب، زرشک و زعفران و آسیب‌های اجتماعی از معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور با توجه به پتانسیل‌ها و نیازمندی‌های منطقه مجوز فعالیت دریافت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,
وی افزود: کشت بافت عناب با هدف تولید تجاری و بهینه‌سازی تولید زعفران، مشارکت و ارائه مشاوره به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در انجام پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، ارائه خدمات مشاوره به کشاورزان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، برگزاری ده‌ها عنوان کارگاه با موضوع گیاهان دارویی از جمله اقدامات معاونت پژوهش جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی است.
,
 
,
 
,
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خدمات زمینه فعالیت " آسیب‌های اجتماعی" با هدف "ایجاد شهری آباد و شهروندانی شاد" در جهاد دانشگاهی از سال 95 با واگذاری دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی از سوی استانداری به جهاد دانشگاهی، آغاز بکار کرد، گفت: 960 نفر از بانوان خانه‌دار خراسان‌جنوبی تحت پوشش ارائه خدمات این دبیرخانه قرار گرفته‌اند.
,
 
,
 
,
محمودی از برگزاری نیازسنجی آموزشی بانوان خانه‌دار شهر بیرجند و  شناسایی آسیب‌ها و نابهنجاری‌های اجتماعی حوزه زنان به تفکیک محلات شهری و وضعیت اشتغال در شهر بیرجند،نشست تاهل، تجرد، فرصت‌ها و چالش‌ها، همایش لطفا داشته باشید" اعتماد به نفس"، " اردوی بانوی شاد" و " همایش به رنگ شادی با نبض امید" با تمرکز بر گروه بانوان خانه‌دار در قالب برگزاری نشست، همایش، سمینار و کارگاه و برگزاری اردو محور فعالیت‌های دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه از نیمه بهمن ماه سال جاری پروژه بانوان خانه دار، برای دومین بار با تمرکز بر بانوان خانه دار در خیابان شعبانیه بیرجند اجرایی خواهد شد،گفت: اولین همایش ملی عناب با هدف معرفی این محصول استراتژیک، معطوف کردن توجه مسئولان و قدم گذاشتن در فرآیند فرآوری عناب، 8 و 9 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همراه برند سازی عناب مورد تاکید ما بوده و امیدواریم با برگزاری این همایش و اقداماتی که در راستای آن انجام می‌پذیرد، عناب خراسان جنوبی بتواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه