اخبار داغ

​رئیس شورای تامین زاهدان:

با خاطیان حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه به شدت برخورد می شود

با خاطیان حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه به شدت برخورد می شود
فرماندار زاهدان گفت: کارشناسان در حال بررسی علت دقیق وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه هستند که پس از اعلام نظر قطعی با خاطیان آن به شدت برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در پی حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس زاهدان که منجر به جان باختن دو نفر و سوختگی دونفر دیگر از دانش آموزان یک مدرسه شد ستاد مدیریت بحران در فرمانداری زاهدان تشکیل جلسه داد.
بر پایه این گزارش، فرماندار زاهدان اظهار کرد: هر چه سریعتر باید چرایی وقوع این حادثه مشخص و اطلاع رسانی شود که پس از اعلام نظرنهایی قطعاً با خاطیان و کسانی که دراین خصوص قصور کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.
ابوذر مهدی نخعی افزود: همه امکانات برای امدادرسانی به دو دانش آموز مصدوم دیگر مهیا شده و علوم پزشکی نیز با بسیج کامل نیرو و تجهیزات تمام سعی خود را برای ادامه مصدومان این حادثه می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند ارائه خدمات به مصدومین حادثه دلخراش آتش سوزی گفت:مراجعه و ازدحام افراد غیرمسئول در بیمارستان روند ارائه خدمات را دچار اخلال می کند.
هاشمی شهری از شهروندان خواست تا از مراجعه و تجمع بیهوده در مقابل بیمارستان خودداری کنند.
شایان ذکر است در حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس زاهدان دو دختر خردسال جان باختند و دو نفر دیگر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند که حال آنها وخیم گزارش شده است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه