اخبار داغ

ماجرای قتل 2 راننده در یاسوج

ماجرای قتل 2 راننده در یاسوج
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که نسبت به قتل دو نفر راننده و مجروح کردن سومین راننده در یاسوج اقدام کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ «سعید بالش‌زر» گفت: طی چند روز گذشته یک قاتل سابقه‌دار و زندانی که در مرخصی بسر می‌برد اما پس پایان مرخصی از مراجعه به زندان خودداری کرده بود و متواری شد اقدام به قتل دو نفر در شهر یاسوج کرد که دیشب در مرکز این شهر دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که این فرد 23 ساله که مرخصی از زندان داشت سعی کرد از مقتولین به‌علت مسایل شخصی و مالی انتقام‌ بگیرد، در ادامه خاطرنشان کرد: این فرد در زمان مرخصی از زندان با همدستی همسرش نفر اول را که خودروی پراید داشت به‌عنوان مسافر به سمت دره‌های اطراف روستای دره بیز «لوداب» دربست کرایه کرده و در مسیر با ضربه چاقو از ناحیه گردن و شکم به قتل می‌رساند و سپس به دره پرت می‌کند.

,

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از آن خودروی مقتول را در شهر گچساران به نفر دومی که برای قتلش نقشه کشیده بود، می‌فروشد و به همراه همین نفر دوم با خودرو به اطراف ارتفاعات روستای قلات یاسوج می‌برد و در فرصت مناسب او را از ارتفاع پرت و پس از آن با ضربه سنگ او را به قتل می‌رساند.

,

بالش‌زر تصریح کرد: قاتل عصر روز دوشنبه، 26 آذرماه نفر سوم و مورد نظر خود را پیدا کرده و به شیراز می‌برد که پس از بازگشت از شیراز قصد داشت باز هم به‌عنوان مسافر دربستی او را به قتل برساند که راننده خودرو متوجه نیت شوم قاتل شده و با او در مرکز شهر یاسوج داخل خودرو درگیری می‌شود و پس از زخمی شدن موفق به فرار شده و با مراجعه به مأموران یگان امداد سطح شهر موضوع را به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

,

وی ادامه داد: پس از دستگیری، بازجویی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این فرد تاکنون دو نفر را به قتل رسانده و راننده‌ای که با او درگیر شده بود سومین نفر بود که قصد قتلش را داشت.

,

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل انگیزه خود را از به قتل رساندن این افراد اختلافات مالی و شخصی و انتقام‌جویی عنوان کرد.

,

بالش‌زر به مردم استان توصیه کرد که فریب افراد ناشناس را که با مبالغ وسوسه‌انگیز و هنگفت اقدام به کرایه دربست خودرو به سمت مناطق خارج از شهر می‌کنند را نخورند و در هنگام معامله خودرو نسبت به اصالت و مدارک خودرو دقت داشته باشند و اطمینان حاصل کنند.

,

وی تصریح کرد: با تلاش، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی استان، دادستان مرکز استان، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج و مأموران یگان امداد و فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اجساد که در جاده فرعی خاکی روستاهای اطراف لوداب و یاسوج رها شده بودند کشف و به پزشکی قانونی تحویل و متهمان نیز در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

,

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هر 3 نفر قاتل بومی استان هستند، یادآور شد: پس از بررسی و تحقیقات پلیسی متعاقباً علت و انگیزه اصلی و زوایای مبهم در پرونده اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه