اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

استقبال بی نظیر مردم از شهدای دفاع مقدس ستودنی است

استقبال بی نظیر مردم از شهدای دفاع مقدس ستودنی است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: استقبال بی نظیر مردم ایلام از شهدای دفاع مقدس ستودنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شب گذشته در مراسم شبی با شهدا در مصلی امام خمینی ایلام اظهار داشت: سلام بر کبوتران خونین بالی که بعد از سه دهه سفر و دوری از وطن خونین بال به میهن بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این عزیزان با قامت رعنای خود و با افتخار از خانه و کاشانه حرکت و پرچم مجاهدت را در دست گرفتند و از کشور دفاع کردند، راست قامتانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدید و امروز با با افتخاری تمام به کشور بازگشتند.

,

وی ادامه داد: گرچه تعدادی از شهدا گمنام هستند و آنهایی که شناسایی شدند الان پدران، مادران، فرزندان آنها در این مجلس باشکوه نیستند اما مردم ولایت مدار مردم ایلام با همه وجود شهدا را چون دری گرانبها در آغوش گرفته اند و با تمام وجود در برابر آنها سر تعظیم فرود آورده اند.

,

حسینی اظهار داشت: شهدا زنده اید، شما سند افتخار ما هستید هر کدام از شما مشعل فروزان راه هدایت کشور بزرگ ایران هستید، شما عامل سرافرازی و افتخار ما و کشور بزرگ و کهن ایران عزیز شدید و بر پاهای لرزان دشمن فرود آمدید.

,

سردار حسینی ادامه داد: شهیدان گرچه سال ها دور از وطن بوده اند ولی به حسین خود اقتدار کردند، حسین و یاران شهیدش در کربلا به دور از وطن به شهادت رسیدند اما ۱۴۰۰ سال عامل افتخار شیعه و اسلام و استکبار ستیزی هستند.

,

وی افزود: امروز و فردا استان ما بوی عطر محمدی می دهد، سربازان امام خمینی(ره) دست گرفته از مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) آمده اند که بگویند مردم شریف ایلام ما هم از شما تشکر می کنیم زیرا که ما رفتیم در جبهه با دشمن جنگیدیم انجام وظیفه کردیم شما خط سرخ ما را قهرمانانه پاس داشتید پرچم برافراشته شهیدان بر زمین نگذاشته شد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ادامه داد: اگر امروز کشور ایران و انقلاب شکوهمند ایران در جهان نقش محوری بازی می کنند، اگر امروز کشور و ملت ما مایه قدرت است و دفاع از مظلومین و مستضعفین را به عهده دارد، این قدرت معنوی نشات گرفته از روج بلند و ملکوتی شهدای والا مقام است.

,

وی گفت: امروز ایران بزرگ با همه وجود و با افتخار تمام در مقابل دشمن مستکبر ایستاده است در همه صحنه هاو بحران های مختلف پوزه آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه