اخبار داغ

در مجمع سالانه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان عنوان شد؛

دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است/طلب ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء از شهرداری کرمان

دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است/طلب ۲۱۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء از شهرداری کرمان
سردار ابوحمزه گفت:شرایط کنونی به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان ؛ روز گذشته مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و سرهنگ احمد شمسی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

 در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه  اظهار داشت یکی از راه های جلوگیری از فساد افزایش سطح آگاهی مردم و تقویت روحیه مطالبه گری است که با شفاف سخن گفتن و بدون رودربایسی این کار انجام می شود.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان  گفت : سعی ما این است که به همه خدمت کنیم و اگر در کشور مشکلی یش آید سپاه و بسیج وارد می شود حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است.

,

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند اول بودجه آن تصویب و تامین می‌شود، تصریح کرد:درسپاه و  بسیج این گونه نیست و سپاه و بسیج نسبت به اسلام، انقلاب و مردم خود را متعهد می‌دانند.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود :  در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ۲۱۰ میلیارد تومان از شهرداری کرمان طبلکار است و  این مسئله باعث شده که پروژه‌های شهری کرمان به کندی پیش رود بودجه شهرداری و شورای شهر ربطی به سپاه ندارد.

,

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای کرمان در چهارم تا نهم اسفندماه در کرمان گفت: کارهای مقدماتی برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان از سال قبل آغاز شده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان از راهبردهای مقام معظم رهبری استفاده شود، ابراز کرد: بعد از برگزاری کنگره، برنامه‌ها تا پنج سال آینده همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : در راستای برگزاری کنگره آثار و خاطرات پدران و مادران شهدای استان در حال جمع‌آوری است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : شرایط کنونی  به‌گونه ای است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه می باشد؛ کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه