اخبار داغ

رئیس اداره حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

وضعیت ترمینال های استان زنجان مطلوب نیست/معطلی مردم در شهرستان ها برای سفر به نقاط مختلف کشور

وضعیت  ترمینال های استان زنجان مطلوب نیست/معطلی مردم در شهرستان ها برای سفر به نقاط مختلف کشور
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت ترمینال های استان زنجان مطلوب نبوده و برخی از این واحدها با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلمانیان امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: عدم وجود جایگاه سوخت در ترمینال شهر زنجان موجب نارضایتی مسافران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نبود آسفالت مناسب از دیگر مشکلات ترمینال زنجان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: عدم وجود کارواش از دیگر مشکلات در این زمینه است.

,

این مسئول با اشاره به احداث ترمینال شهرستان خرم دره از سال 87 ،بیان داشت: تا کنون این ترمینال مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

,

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد:  مردم شهرستان خرم دره  برای عزیمت به سایر نقاط کشور به ابهر مراجعه می کنند.

,

سلمانیان شهرستان ماهنشان را نیز فاقد ساختمان ترمینال عنوان کرد  و گفت: ترمینال احداث شده در این شهرستان نیز تکمیل نشده است.

,

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب جابه جایی مسافران شهرستان طارم در جلوی بانک ملی خیابان خرمشهر،تصریح کرد: این شهرستان نیز فاقد ترمینال در زنجان و طارم است.

,

گفتنی است،پایانه های مسافربری همواره به عنوان ویترین شهرها در چشم هر گردشگر و مسافر عبوری خودنمایی می کند و در این میان برخوردار نبودن این مکان ها از شاخص ها و استانداردهای تعریف شده در کیفیت خدمات به گروه های هدف تاثیر منفی گذاشته و نارضایتی مخاطبان را موجب می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه