اخبار داغ

در هفته اول طرح تشدید بازرسی؛

۲۷۲ پرونده واحدهای صنفی البرز به تعزیزات حکومتی ارجاع شد/ گرانفروشی، بیشترین تخلف صنوف البرز

۲۷۲ پرونده واحدهای صنفی البرز به تعزیزات حکومتی ارجاع شد/ گرانفروشی، بیشترین تخلف صنوف البرز
در هفته ابتدایی طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان، از یک هزار و 360 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از مجموع این بازدیدها تعداد 272 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی از 10 آذر ماه توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و با همکاری اتاق اصناف شهرستان‌ های استان البرز آغاز شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

در هفته اول طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز، بیش از هزار واحد صنفی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

,
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته ابتدایی طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان، از یک هزار و 360 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از مجموع این بازدیدها تعداد 272 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.
 
سیامک آقایی افزود: تخلف گرانفروشی با 163 عنوان و عدم درج قیمت با 79 عنوان، بیشترین عناوین تخلف، عدم صدور فاکتور با 19 عنوان و کم فروشی با سه عنوان ، کمترین عناوین تخلف را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی اظهار داشت: به لحاظ تعداد پروندهای تشکیل شده؛ تخلفات مربوط به مواد غذایی( اقلام سوپر مارکتی) با تعداد 60 پروند تنظیم شده در رتبه نخست و «میوه و تره بار» با 52 فقره پرونده در رتبه دوم قرار می‌ گیرند.
 
آقایی درباره تعداد اکیپ‌ های بازرسی تصریح کرد: در هفته اول این طرح به طور میانگین روزانه 32 نفر بازرس در قالب 16 اکیپ بازرسی در سطح استان، کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را به عهده دارند.
 
بنا به گفته سیامک آقایی تمام 272 پرونده متشکله به تعزیزات حکومتی ارجاع خواهند شد و صدور رای نهایی درباره واحدهای صنفی بر عهده سازمان تعزیزات حکومتی است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم با بیان اینکه احتمال دارد این طرح تا نوروز ادامه داشته باشد از مردم خواست گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت را با شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه