اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

توسعه صنعت کشور به جای مدرک به مهارت نیاز دارد/ اشتغال دیپلمه ها زنگ خطری برای استراتژی غلط دولت در آموزش عالی

توسعه صنعت کشور به جای مدرک به مهارت نیاز دارد/ اشتغال دیپلمه ها زنگ خطری برای استراتژی غلط دولت در آموزش عالی
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز: اشتغال بالای دیپلمه ها از افراد با مدارج کارشناسی و بالاتر، زنگ خطری است تا دولتمردان ما بدانند هزینه سنگین آنها برای آموزش عالی بی نتیجه مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتاق بازرگانی استان البرز درباره آمار بالای اشتغال دیپلمه ها نسبت به افراد دارای مدارج کارشناسی و بالاتر در کشور، به خبرنگار تیتریک، گفت: آنچه امروز صنعت به آن نیاز دارد مهارت بوده و مدرک نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رحیم بنامولایی افزود: رشد تمامی جوامع به مهارت های آن ها باز می گردد زیرا مدیریت ذاتی و مهارت اکتسابی است، لذا آن چیزی که زمینه رشد کشور را فراهم می کند کسب مهارت های لازم خواهد بود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اگر بنز در اختیار کسی که مهارت رانندگی ندارد قرار گیرد، این خودرو با ژیان برای وی تفاوتی ندارد، اظهار داشت: یکی از ارکان مدیریت منابع انسانی مهارت است لذا اگر اشتغال دیپلمه ها از افراد با مدارج کارشناسی و بالاتر بیشتر است زنگ خطری است تا دولتمردان ما بدانند هزینه سنگینی را برای آموزش عالی انجام دادند اما بی نتیجه مانده است. 
,
 
,
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در خاتمه تصریح کرد: دولت می تواند با ایجاد شهرک های تحقیقاتی نبروهای لیسانسه و بالاتر را  برای استراتژی آینده کشور و صنایع به خدمت بگیرد. 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه