اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

تجمع جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی زنجان و حومه/ دخل و خرج رانندگان باهم نمی خواند

تجمع جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی زنجان و حومه/ دخل و خرج رانندگان باهم نمی خواند
جمعی از رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی زنجان و حومه، صبح امروز در اعتراض به مشکلات صنفی خود اتوبان 22 بهمن تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،تجمع‌ کنندگان ضمن اعتراض به مشکلات به وجود آمده، نسبت به عملکرد مدیران این بخش نیز اعتراض داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،بالا بودن هزینه ‌های نگهداری اتوبوس‌ ها را یکی از دلایل تجمع عنوان کرد و گفت: رانندگان این بخش با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

,

وی نداشتن بیمه و نداشتن خط ویژه اتوبوس در زنجان را یکی دیگر از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: زنجان تنها شهری است که خط ویژه اتوبوس ندارد.

,

وی با اشاره به عدم کمک شهرداری به این مجموعه، گفت: آقای شهردار در تعمیرگاه اتوبوسرانی به ما گفت:" همینه که هست، برید خودتان را بازنشسته کنید".

,

, ,

این تجمع کننده مشکلات بیمه‌ ای رانندگان را یکی دیگر از گرفتاری ‌ها عنوان کرد و افزود: گفت: قیمت روغن که در گذشته 300 هزار تومان بود امروز به 800 هزار تومان رسیده است و ما قادر به پرداخت هزینه های اینچنینی نیستیم.

,

وی در آمد پایین و استهلاک بالای اتوبوس را از دیگر مشکلات این قشر اعلام کرد و گفت: متاسفانه دخل و خرج رانندگان باهم هماهنگ نیست.

,

وی با اشاره به حمایت های مالی مدیرعاملان گذشته اتوبوسرانی به این افراد، گفت: با وجود این مشکلات مدیرعامل جدید کمکی به ما نمی کند.

,

, ,

یکی دیگر از تجمع کنندگان نیز گفت: نداشتن لاستیک مناسب از مشکلات این قشر است و به دلیل افزایش قیمت ضد یخ در حال حاضر هیچ کدام از اتوبوس ها ضد یخ ندارند.

,

در خصوص برررسی مشکلات این تجمع کنندگان با روابط عمومی شهرداری زنجان تماس گرفته شد که قرار شد تا یک ساعت آینده در این خصوص اظهار نظر کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه