اخبار داغ

واکنش فرماندار میاندورود به یک گزارش؛

استقرار ۵ اداره در میاندورود در حد رایزنی

استقرار ۵ اداره در میاندورود در حد رایزنی
فرماندار میاندورود با بیان اینکه با رایزنی با مدیر امور شعب بانک مسکن استان و مسئولان مربوطه در تهران قول افتتاح بانک مسکن در میاندورود گرفته شد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده با همکاری نمایندگان مجلس قول استقرار بنیاد مسکن به صورت مستقل را گرفتیم و به‌زودی این کار انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، انتشار گزارش پایگاه خبری بلاغ در 25 آذر سال‌جاری با عنوان 8 سال گذشت و خبری از استقرار ادارات در میاندورود نیست با واکنش فرماندار میاندورود رو به رو شد.

علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره استقرار ادارات در میاندورود، اظهار کرد: برای استقرار فنی و حرفه‌ای و سازمان تبلیغات رایزنی شد و دنبال مکان مناسب برای استقرار هستیم.

وی با بیان اینکه با رایزنی با مدیر امور شعب بانک مسکن استان و مسئولان مربوطه در تهران قول افتتاح بانک مسکن در میاندورود گرفته شد، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده با همکاری نمایندگان مجلس قول استقرار بنیاد مسکن به صورت مستقل را گرفتیم و به‌زودی این کار انجام می‌شود.

فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات کمیسیون نظارت به‌دنبال ایجاد اتاق اصناف در شهرستان هستیم که امیدواریم با برگزاری انتخابات در صنوف مشخص شده تا دهه فجر بتوانیم اتاق اصناف را تشکیل دهیم.

غلامیان افزود: تمام تلاش ما این است که اختلافاتی که در روستاها و حریم شهرها وجود دارد را حل کنیم چون هدف خدمت است و با بحث کردن ما مردم از خدمت محروم می‌شوند.

وی گفت: تعامل خوبی بین ادارات وجود دارد و تاکید کردیم که ادارات امید را بین مردم به‌وجود بیاورند و با روی باز با مردم برخورد کنند و به بخشداران هم تاکید کردیم که خودشان ورود کنند و مشکلات مردم را حل کنند تا مردم به جای دیگر مراجعه نکنند و متحمل هزینه نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, 8 سال گذشت و خبری از استقرار ادارات در میاندورود نیست ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه