اخبار داغ

معاون استاندار مازندران تاکید کرد؛

عملیاتی شدن تمام طرح‌های پژوهشی براساس اولویت‌های مازندران

عملیاتی شدن تمام طرح‌های پژوهشی براساس اولویت‌های مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بر لزوم عملیاتی شدن تمامی طرح‌های پژوهشی بر اساس اولویت‌های استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن خیریانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پژوهش و استفاده از فناوری نوین و یافته‌های علمی در توسعه کشور می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامی‌داشت هفته پژوهش با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه مازندران، نمایشگاه فن بازار برای فرهنگ‌سازی و توسعه هر چه بیشتر، ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان شرکت‌های دانش بنیان و تجاری‌سازی محصولات برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: یکی از مواردی که در زمینه اقتصاد مقاومتی مورد توجه مدیریت استان مازندران قرار دارد، تجاری‌سازی محصولات و توسعه شرکت‌های دانش بنیان است.

خیریانپور یادآور شد: بر اساس قانون بودجه کشور یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها باید در زمینه پژوهش و توسعه فناوری هزینه شود که این امر مورد تاکید شورای برنامه‌ریزی توسعه استان است و تلاش کردیم که این اعتبار درنظر گرفته شده به سمت اولویت‌های طرح‌های پژوهشی استان سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات یک درصدی استانداری سه طرح پژوهشی دنبال شد، ادامه داد: طرح های پرورش میگو دریای خزر توسط موسسه تحقیقاتی شیلات، استفاده از امواج دریا برای تولید برق با همکاری دانشگاه نوشیروانی بابل و طرح پهنه بندی، ارقام، صنایع تبدیلی، سورتینگ، تجاری سازی و صادرات مرکبات از محل اعتبارات استانداری مازندران در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران افزود: به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید شده که تمامی طرح‌های پژوهشی به صورت عملیاتی و بر اساس اولویت به‌کارگیری شود تا دارای اثرگذاری باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه