اخبار داغ

فرماندار سوادکوه:

حوادث جاده‌ای در محور سوادکوه به حداقل رسید

حوادث جاده‌ای در محور سوادکوه به حداقل رسید
فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: نسبت به 5 سال گذشته حوادث جاده‌ای در محور سوادکوه حداقل رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،سعید یزدانی صبح امروز در مراسم رزمایش طرح زمستانی اظهار کرد: با اجرای این رزمایش به مردم اعلام خواهیم کرد محور سوادکوه از امنیت و آرامش لازم برخوردار است.

وی افزود:محور گدوک به عنوان یک محور امن شناخته شده است و همگان برای سفر و تردد می توانند این محور را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: امنیت ایجاد شده حاصل تلاش شبانه روزی نیروهایی است که در این محور حضور دارند، در شرایط سخت بحرانی که اغلب مردم در منازل هستند و سعی در محافظت از خانواده دارند نیروهای پرتلاش جاده‌ای در حفظ امنیت عمومی و اجتماعی مسافران تلاش می‌کنند.

یزدانی با بیان اینکه محور سوادکوه جزء محورهای راهبردی کشور محسوب می شود، گفت: 3 محور کندوان، هراز، سواکوه محورهای اصلی مازندران محسوب می‌شوند.

وی افزود: محور کندوان قلب مازندران-تهران است،هراز محوریت مرکزی استان و محور سوادکوه به عنوان محور راهبردی ،استراتژیک  که  محوریت غرب و شرق گلستان را دارا است همیشه باید باز و نیروهای که در این محور در حال فعالیت هستند باید از آمادگی لازم برخوردار باشند.  

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه نسبت به 5 سال گذشته حوادث جاده‌ای این محور به حداقل رسیده گفت: بهبود راه‌ها، حضور دائم پلیس راه و راهور، عوامل راهداری و هلال احمر در کاهش حوادث ترافیکی موثر بوده است، حضور نیروهای هلال احمر با لباس قرمز در شرایط بحرانی و تصادفات جاده‌ای آرامش را به مردم هدیه می‌دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه