اخبار داغ

سرلشکر صفوی:اوباما فهمید باید باایران کنار بیاید

سرلشکر صفوی:اوباما فهمید باید باایران کنار بیاید
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: اوباما فهمید که باید با ایران قدرتمند کنار بیاید و به ایران امتیاز دهد، اما رئیس‌جمهور جدید آمریکا این را نفهمید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس گفت: با شرف‌یابی من خدمت رهبر معظم انقلاب، ایشان مسئولیت دیگری را بر دوش من گذاشتند و فرمودند: یکی از کار‌هایی که شما می‌توانید بکنید این است که بروید و برای چندصدهزار جوان در پادگان‌ها و سایر مکان‌ها خاطره تعریف کنید و برای این مأموریت جدید، سازوکاری جدید را ایجاد کردیم که اولین سازوکار آن منشور خاطره‌نویسی را تهیه کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: ما شورای سیاست‌گذاری را ایجاد کردیم و جامعه هدف ما براساس دستور رهبر انقلاب نیرو‌های کادر و وظیفه دستگاه‌های نظامی هستند.
,
 
,
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز در سطح نیرو‌های مسلح شاهد فرمانده‌هان جوان هستیم گفت: من افرادی را دیدم که در جوانی، درجه سرهنگی دارم و به آن‌ها می‌گویم شما در جنگ بوده‌اید، می‌گویند خیر که البته این هم از برکات انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی با اینکه باید ذهن جوانان را برای درک اتفاقات جنگ تحمیلی آماده کنیم افزود: در جنگ ما دچار غافل‌گیری استراتژیک شدیم، اما جمعیت ۳۷ میلیونی آن زمان با مقاومت زیبا توانست دفاع عمیق کند و دفاعی بود که همه مردم در آن مشارکت داشتند، لذا باید به جوانان بگوییم که در دفاع مقدس با وحدت ملت و قوای سه‌گانه زیر پرچم ولایت فقیه توانستیم به پیروزی برسیم از همان رمز‌های پیروزی می‌توانیم در جنگ اقتصادی و عملیات روانی امروز استفاده کنیم تا برابر دشمنی که راهبردش تغییر اندیشه و تفکر جوانان است، پیروز شویم.
,
 
,
صفوی با بیان اینکه امروز نمی‌توانیم جلوی علم و فناوری را بگیریم گفت: از این علم و فناوری می‌توانیم جهت ترویج و آشناسازی فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: چه کسی فکر می‌کرد که روح و مکتب مقاومت ملت ایران به لبنان و سوریه و یمن و عراق برود، اما امروز کسانی می‌خواهند ناامیدی را در جامعه تزریق کنند، ولی امروز ایران اسلامی به‌عنوان یک قدرت علمی، فرهنگی و معنوی همچنان مقاومت می‌کند و ایستاده است.
,
 
,
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوادر پایان افزود: اوباما فهمید که باید با ایران قدرتمند کنار بیاید و به ایران امتیاز دهد، اما رئیس‌جمهور جدید آمریکا این را نفهمید و ما امیدواریم که شر آمریکا از منطقه تا یک سال آینده و همچنین شر عربستان از یمن قطع شود.
,
 
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه