اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است؛ نگرانی دشمن از حزب الهی‌ها

هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است؛ نگرانی دشمن از حزب الهی‌ها
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه استقامت فکری، عملی، هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است گفت: پاسدار نباید در اندیشه و عمل بلغزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به شخصیت و جایگاه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: شخصیت حضرت ابوالفصل(ع) را به عنوان یک انسان کامل می‌توان بعد از معصومین (ع) الگو معرفی کنیم چرا که حضرت ابوالفضل (ع) مصداق یاری کننده خداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: خداوند در گذشت روزگار شرایط مختلفی را به وجود می‌آورد. جنگ فتنه و مشکلات اقتصادی و .. معمولا به دست خود ما ایجاد می‌شود اما  یکی از دلایلی که خداوند این شرایط را به وجود می‌آورد آشکار شدن جوهره انسان و غربال کردن انسان‌هاست.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: افراد در شرایط عادی شعار می‌دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می‌شود چه کسی شعار داده است و چه کسی عمل می‌کند.

,

 

,

وی با اشاره به آیه دوم و سوم سوره عنکبوت خاطر نشان کرد: مردم چه فکر کرده‌اند آیا اینکه می‌گویند ایمان آورده‌اند و مومن هستیم ما رهایشان می‌کنیم، خیر امتحان می‌کنیم ما  افراد قبلی از شما را نیز امتحان کردیم و مسلمانان صدر اسلام را نیز آزمایش کردیم تا معلوم شود چه کسانی اهل ماندن و چه کسانی اهل بریدن هستند.

,

 

,

حاجی صادقی در رابطه با اهداف خداوند برای امتحان افراد گفت: دو گروه در بین مومنان باید امتحان شوند تا معلوم شود کدام یک ایمان واقعی دارند و چه کسی دروغ می‌گوید.

,

 

,

وی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر انقلاب اظهار داشت: اگر از اتفاقاتی که در این چهل سال رخ داده همچون فتنه، کودتا و ... می‌بینیم که معجزه است انقلاب مانده یا نه.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمن عقب نشینی می‌کند و می‌بینید؛ آمریکا می‌گوید ما نگران حزب الله ایران، عراق و لبنان نیستیم نگرانیم حزب الهی‌های لندن و واشنگتن سر و صدا کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه نظام ولایی فرصت عالی برای تعالی معنوی است، عنوان کرد: عده‌ای از افراد برند هستند و برنده شدند و در راس آنها شهدا هستند. بنده معتقدم به هیچ خانواده شهیدی نباید تسلیت گفت بلکه باید تبریک بگویید.

,

 

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه باب جهاد باز است، بیان کرد: جنگ چه فرصت و امتحان خوبی بود و چه زیبا برخی عرج یافتند، ما جا مانده‌ها نیز باید راه آنها را ادامه دهیم و آن تفکر را حفظ کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: برندها در این چهل سال انقلاب شهدا هستند، افرادی که لغزش نداشتند و  فتنه‌ها و فشارهای دشمن آنها را نلرزاند اما عده‌ای نیز مردود شدند، حتی کسی ممکن است تا سمت رئیس جمهوری یا قائم مقامی برود اما مردود شود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما باید چه کنیم که در طوفان حوادث و از صراط مستقیم خارج نشویم، چه کنیم مردودی نگیریم و بتوانیم در امتحانات الهی واحدها را پاس کنیم و چه کنیم در طوفان حوادث دین ما را دشمن نبرد.

,

 

,

حاجی صادقی اظهارداشت: از نظر قرآن دو نوع استقامت لازم وجود دارد که یکی استقامت فکری، اعتقادی در باور و نلغزیدن در اندیشه است بنابراین نباید بگذاریم فرزندان ما به لحاظ فکری بلغزند و باید مواظب باشیم گلوله دشمن به فکر بچه‌های ما نخورد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه استقامت فکری، عملی، هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است افزود: پاسدار نباید در اندیشه و عمل بلغزد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم لرستان در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب با اندیشه و سلحشوری حضور داشته‌اند عنوان کرد: شهدای جنگ و دفاع مقدس تصادفی شهید نشدند تمام آنها انتخاب شده بودند.

,

 

,

وی در رابطه با شخصیت شهید حججی عنوان کرد: خداوند می‌خواست شهید حججی بزرگ شود، همه شهدا عزیز هستند اما چرا خداوند اراده کرد تا شهید حججی روی آنتن برود؛ شهید حججی فعالیت‌هایی داشته که پنهانی بوده و خداوند خواسته شهادتش به نمایش گذاشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه