اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین :

کلاهبرداری ۵میلیاردی در قزوین کشف شد

کلاهبرداری ۵میلیاردی در قزوین کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری 5 میلیاردی و دستگیری 2 کلاهبردار در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌و‌گو با  صبح قزوین، اظهار کرد: پس از وصول پرونده‌های متعدد از دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد و تاسیس بنگاه مشاور املاک در قزوین اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و در حال حاضر نیز متواری هستند، شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد متهمان در مشاور املاک با شیوه و شگرد خیات در امانت و انتقال مال غیر از طریق اخذ وجوه از مستاجران به عنوان ودیعه و عدم تحویل آن به موجرین و همچنین فروش ملک‌هایی که مالکین آن‌ها در خارج از ایران اقامت دارند مرتکب بزه شده و با به دست آوردن مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان از قشر کم درآمد جامعه در منطقه محروم قزوین اقدام به کلاهبرداری و متواری می‌شوند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، محل اختفاء متهمان را در یکی از شهرک‌های حاشیه نشین استان مورد شناسایی و در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

حاجیان اضافه کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجوئی فنی ماموران و ارائه اسناد و مدارک مثبته جرم به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۵ شاکی شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان به اتهام خیانت در امانت و انتقال مال غیر و تحصیل مال از طریق نامشروع در حدود ۵ میلیارد ریال با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه