اخبار داغ

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مراسم یوم الله ۹ دی در ایلام برگزار می شود

مراسم یوم الله ۹ دی در ایلام برگزار می شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در ایلام برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این مراسم در شهر ایلام ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 دی ماه در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور خواهد بود.
چراغی پور با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در سطح استان اندیشیده شده افزود: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان ، اجرای پرمحتوا و به دور از موازی کاری مراسم و مناسبت های انقلابی از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است.
وی گفت: سالروز حماسه 9 دی فرصتی مناسب برای بصیرت افزایی و تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور عزتمندانه از بحران ها و حفظ دستاوردهای گرانسنگ نظام اسلامی است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: عزت و اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون رهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم زمان شناس بوده که امروز در اوج افتخار می درخشد.
وی در پایان از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که تجلی و نماد ولایت مداری و بصیرت مثال زدنی ملت ایران محسوب می شود دعوت کرد.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه