اخبار داغ

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرعین:

پنجمین جشنواره زمستانی سرعین اسفند ماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره زمستانی سرعین اسفند ماه برگزار می شود
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت:جشنواره زمستانی سرعین با برنامه های شاد و مفرح با هدف رونق گردشگری سرعین برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  سبلان‌ما،سید مصطفی سید محسنی پیش از ظهر امروز در  حاشیه سومین جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره زمستانی سرعین اظهار داشت: در پی همفکری و هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های اجرایی و فرمانداری شهرستان، جشنواره زمستانی امسال با رویکرد متفاوت برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی افزود:با توجه به طرح موضوع زمستان بیدار از سوی استاندار  امسال جشنواره زمستانی در دل برنامه های متنوع زمستان بیدار و همراه با بخش های مختلف برگزار می شود.

,

گفت تاکید کرد: برنامه های زمستان بیدار از هفت دی ماه آغاز شده و جشنواره زمستانی سرعین نیز همزمان با شروع برنامه ها از هفت دی به صورت ویژه برای سه اسفند، 10 اسفند و 17 اسفند ماه امسال برنامه ریزی شده و احتمال برگزاری در چهار هفته که منتهی به تعطیلات نوروزی است، وجود دارد.

,

سید محسنی به دعوت از چهره های ملی هنری و فرهنگی به مانند سال های گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه های شاد و مفرحی با هدف رونق سرعین در زمستان پیش بینی شده است.

,

وی در خصوص تامین اعتبار این جشنواره نیز ادامه داد: فرمانداری هزینه جشنواره را بالغ بر 300 میلیون تومان برآورد کرده که 100 میلیون تومان از طریق استانداری، 100 میلیون تومان از طریق شهرداری و 100 میلیون تومان از طریق اصناف تامین خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه