اخبار داغ

رئیس پلیس فتا البرز خبر داد؛

باند ۸ نفره کلاهبرداری با "اسکیمر" در البرز متلاشی شد/ برداشت غیر مجاز ۳ میلیارد تومان از حساب مالباختگان

باند ۸ نفره کلاهبرداری با "اسکیمر" در البرز متلاشی شد/ برداشت غیر مجاز ۳ میلیارد تومان از حساب مالباختگان
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: باند 8 نفره کلاهبرداری از طریق اسکیمر یا کارت های کپی کننده در البرز متلاشی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس فتا استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به دستگیری یک باند 8 نفره در فردیس اشاره کرد و گفت:  دو نفر از این باند که خانم بودند با خودرو ۲۰۶ طعمه خود را در فضای فیزیکی انتخاب کرده و برای خرید خودرو و زمین به کافی شاپی در فردیس می کشاندند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سرهنگ محمد اقبالی افزود: مجرمانی که در کافی شاپ حضور داشتند به بهانه خرید قهوه و ... با استفاده از اسکیمر کارت را کپی می کردند و در نهایت این باند مخوف ۳ میلیارد تومان برداشت غیر مجاز از کارت مالباختگان و شکات به شیوه اسکیمر انجام داد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۲ پرینتر مختص لیبل گذاری مشخصات کارت را روی کارت های خام مشابه بانک ها کپی می کردند، اظهار داشت: تعدادی کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، پاسپورت و ...از مجرمان کشف شد که با آن طلا خریداری می کردند. 
,
 
,
سرهنگ اقبالی به دستگیری این باند توسط پلیس فتا در تهران، البرز و فردیس اشاره و تصریح کرد: همچنین دستگاه اسکیمر یا دستگاه های کپی کننده، کارت های بانکی، مقادیری تجهیزات الکترونیکی، گوشی هوشمند، لپ تاپ، طلا، تجهیزات نظامی اعم از دستبند، افشانه و چاقو سنگری از این باند ضبط شد. 
,
 
,
رئیس پلیس راه البرز در خاتمه به دستگیری باند کلاهبرداری 4 نفره در البرز که از طریق سایت های جعلی (فیشینگ) افراد را به درگاه های بانکی هدیت کرده و اقدام به فروش سلاح سرد می کردند اشاره کرد و گفت: در پرونده دیگری با موضوع انتشار فیلم خصوصی در شبکه های اجتماعی، فردی با تهدید یک پزشک آقا در صدد اخاذی از وی بود که در نهایت دستگیر شد.   
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه