اخبار داغ

قیمت افسار گسیخته مرغ در بازار / گرانی نفس مردم را به شماره انداخته است

قیمت افسار گسیخته مرغ در بازار / گرانی نفس مردم را به شماره انداخته است
قیمت افسار گسیخته مرغ در بازار امروز بیجار نفس مردم این منطقه محروم را به شماره انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، یکی از مهمترین وعده های رییس جمهور بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور پس از اجرای برجام بود که با توجه به گرانی های افسار گسیخته شرایط اقتصادی کشور بدتر از گذشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

تورم و گرانی افسار گسیخته نفس مردم را در ماههای اخیر به شماره انداخته است و کسی را یارای مقابله با آن نیست.

,

 

,

سایه شوم گرانی و پاییین آمدن قدرت خرید مردم در چند ماه گذشته نشان از وضعیت اقتصادی بسیار نامناسب در سطح کشور را دارد که مردم قربانیان اصلی آن هستند.

,

 

,

مغازه دارها نقشی در افزایش قیمت ندارند

, مغازه دارها نقشی در افزایش قیمت ندارند, مغازه دارها نقشی در افزایش قیمت ندارند,


مرغ یکی از پر مصرف ترین ماده غذایی بین مردم است که قیمت افسار گسیخته آن در طی مدت گذشته کام مردم بیجار را تلخ کرده است.

,
,

 

,

امروز قیمت هر کیلو مرغ در بازار بیجار 13 هزار و 450 تومان بود که تقریبا دیگر قدرت خرید مردم را مختل کرده است.

,

 

,

یکی از فروشندگان بیجاری که مرغ پاک کرده و قطعه قطعه شده برای مصارف مختلف عرضه می کند در خصوص گرانی مرغ درگفتگو با خبرنگار ما گفت: ما هیچ نقشی در تعیین قیمت مرغ نداریم و هر روز مرغ مورد نیاز خود را از کامیون های توزیع کننده گوشت و مرغ خریداری می کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: علت اصلی گرانی مرغ به واحدهای تولیدی و نقش دلالان در مرغداری ها تا کشتارگاه ها بر میگردد.

,

 

,

این فروشنده بیجاری ادامه داد: اگر مسئولان خوش خواب بیجاری برای جلوگیری از تعطیلی تنها کشتارگاه مرغ در بیجار اقدام می کردند شاید این ماده غذایی اساسی با قیمت کمتری به دست مشتری می رسید.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: مرغی که ما در اینجا عرضه می کنیم در ایستگاه آخر چرخه تولید و مصرف  قرار دارد و در واقع در آخرین مرحله از قیمت گذاری آن بین مردم توزیع می شود و با سود بسیار کمی به فروش می رسانیم.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

مسئولان خودشان خرید نمی کنند؟؟!

, مسئولان خودشان خرید نمی کنند؟؟!, مسئولان خودشان خرید نمی کنند؟؟!,


یکی از بانوان بیجاری در حال خرید مرغ در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار گلایه از وضعیت بسیار بد اقتصادی ، بیان داشت: مردم قربانی اصلی گرانی هستند و مسئولان با حقوق های نجومی ککشان نمیگزد که مردم دیگر توان خرید و زندگی کردن ندارند.

,
,

 

,

وی خطاب به مسئولان گفت: من ماهی یک میلیون 700 هزار تومان حقوق دارم و مستاجر هستم با 2 فرزند که هر دوتا ی آنها دانش آموز هستند ، حاضر حقوق یک ماهم را به یکی از مسئولان بدهم ببینم می توانند زندگیشان را با این قیمت های نجومی بچرخانند.

,

 

,

این بانوی بیجاری اعلام کرد: مسئولانی که جای گرم و نرم نشسته اید و هر روز آمار و ارقام جدید ارائه می کنید به این ارقام اکتفا نکنید بیائید بیرون ببینید گرانی بیداد می کند و تعداد زیادی از مردم زیر خط فقر زندگی می کنند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

از شعار دادن مسئولان خسته شده ایم

, از شعار دادن مسئولان خسته شده ایم, از شعار دادن مسئولان خسته شده ایم,

یکی دیگر از شهروندان بیجاری بیان داشت: مسئولان فقط شعار می دهند و برایشان مهم نیست که چه بر سر مردم می آید.

,

 

,

وی افزود: با این وضعی که با مدیریت بسیار ضعیف مسئولان دارد سر مردم می آید دیگر خوردن یک وعده غذای گرم و خوب برای ما به حسرت تبدیل می شود.

,

 

,

این شهروند بیجاری ادامه داد: چرا دستگاه های نظارتی نمی توانند جلوی دلالان را بگیرند و مردم دارند چوب ندانم کاری و بی تدبیری مسئولان را می خورند.

,

 

,

این شهروند بیجاری که خود را دانشجوی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور بیجار معرفی کرد گفت: نمی دانم مسئولان چرا فقط بلدند شعار دهند ، آقای نوبخت سال گذشته همین موقع بود پشت تلوزیون آمد و بیان داشت: ما نمی گذاریم زیر بار فشار گرانی و تورم زندگی کنند ، من نمی دانم قیمت هر کیلو مرغ 13هزار 450 تومان تورم و گرانی نیست بس چه چیزی است.

,

 

,

طبق گفته رسانه ها در حال حاضر واردات نهادهای دامی در دست تنها دو نفر  در کشور است که زمینه را برای برخی فسادها و رانت فراهم کرده و از یک طرف هم با توجه به افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده و برخی اصلا حسرت خرید یک مرغ هم بر دلشان می ماند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه