اخبار داغ

​بهره مندی بیش از ۱۳۰ هزار مددجوی سیستان وبلوچستان از بسته حمایتی

​بهره مندی بیش از ۱۳۰ هزار مددجوی سیستان وبلوچستان از بسته حمایتی
مدیراجتماعی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: تعداد 130هزار و200نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان از بسته حمایتی دولت بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی جهانشاهی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: این بسته ویژه اقشار کم درآمد جامعه تعریف شده است که در مرحله اول مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از آن بهره مند شدند و تعداد 130هزار و200 نفر از این بسته استفاده کردند.
وی ادامه داد: درمرحله دوم نیز تمامی کارکنان دولت شامل رسمی، پیمانی و قراردادی که حقوق شان پایین تر از3میلیون تومان است شامل این بسته می شوند و در حال حاضر نیز این لیست در استان سیستان وبلوچستان تهیه شده و از سوی ادارات به سازمان برنامه و بودجه جهت واریز ارسال شده است.
به گفته جهانشاهی؛ مبلغ واریزی برای اقشار مختلف متفاوت و رقمی بین 100 تا200 هزار تومان می باشد که برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا 300هزار تومان واریز شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد نیز تمامی آحاد جامعه که شرایط لازم طرح را داشته باشند و حقوق شان زیر مبلغ تعیین شده باشد از مزایای این بسته برخوردار خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه