اخبار داغ

تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر چالدران

تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر چالدران
طی مراسمی از پژوهشگران فرهنگی برتر آموزش و پرورش شهرستان چالدران تجلیل شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امسال ۱۳ نفر از معلمان پژوهش گر شهرستان چالدران توانسته اند با ارائه مقلات خود در زمینه های مختلف رتبه های برتر کشوری، استانی و منطقه ای را کسب نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

قصاب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالدران  امروز در این مراسم به مقوله پژوهش در جامعه و نقش آن در ارتقاء سطح علمی کشور تاکید کرد و گفت : خدمت رسانی بیشتر و مطلوب به مردم همراه با پژوهش و تحقیق انجام می گیرد و آینده کشور نیز با پژوهش تضمین خواهد شد.

,

داداش زاده مسئول پژوهش سرای شهید احمدی روشن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالدران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، گفت :پژوهش سرای شهید احمدی روشن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالدران امسال در راستای حمایت از طرحهای پژوهشی و فعالیتهای پژوهشی دانش آموزان و فرهنگیان چالدران راه اندازی شده است در این پژوهش سرا دانش آموزان و فرهنگیان در دروس زیست شناسی ،شیمی ، ریاضی و زبان انگلیسی مشغول فعالیت هستند.

, اروم نیوز,

برگزاری نمایشگاه پروژ های تحقیقاتی فرهنگیان و آثار صنایع دستی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم این شهرستان از جمله برنامه های جنبی این مراسم بود .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه