اخبار داغ

به دور از چشم مسئولین اتفاق می افتد:

بنرهای فرهنگی چه جایگاهی در پایه بنرهای شهری ورامین دارد؟

بنرهای فرهنگی چه جایگاهی در پایه بنرهای شهری ورامین دارد؟
نگاهی بر نحوه و مکان نصب بنرهای مختلف شهری در ورامین نشان می دهد که تفاوت و تبعیض هایی را می توان در نوع بنرهای شهری در این شهرستان مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ورامین ما در طول سال روزها و هفته های مختلفی وجود دارد که مربوط به اقشار و سازمان های گوناگون است و در آن مدت تجلیل می شوند که بسیار مناسب و قابل تقدیر است، و یکی از این هفته ها هفته گرامیداشت دفاع مقدس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ورامین ,

از سوی دیگر همه مسئولین با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی بر اینکه اقتدار امروز ایران به دلیل رشادت های هشت سال جنگ تحمیلی می باشد تایید می کنند و آن را قبول دارند.

,

تمام تصورات و توقعات رزمنده ها، بسیجیان و جانبازان و ایثارگران بر این است که در این هفته مورد تقدیر و تشکر ارگان ها، سازمان ها و شخصیت های مختلف نظامی و انتظامی شهر و شهرستان خود، به خصوص مسئولین شهری که مسئولیت نصب بنر و تیزرهای تبلیغاتی در شهرستان را دارند قرار گیرند، که سازمان های مختلف به اندازه توقع اقدام به این کار کردند ولی در شهر ورامین با توجه به گذشت ۳ روز از هفته دفاع مقدس گذشته است، حرکت های بسیار کمی در این خصوص از سوی شهرداری و شورای شهر ورامین صورت نگرفته است.

,

, , ,

البته این را نیز باید در نظر داشته باشیم که بنرهایی در سطح شهرستان دارای جایگاه بالا و بهتری در پایه بنرهای شهر ورامین دارند که تبلیغاتی بوده و حتی می توان گفت از نظر فرهنگی هیچ جایگاهی در فرهنگ اسلام و انقلاب ندارند.

,

نمونه این بنرها را می توان در مسیرهای بسیار مناسب با دید خوب و یا گوشه هایی از میدان امام خمینی(ره) دید که جلوه بیشتری دارند ولی در قسمت هایی که دید کمتری دارند بنرهایی که از نظر فرهنگی دارای اهمیت بیشتری هستند نصب شده است.

,

البته این مطلب را نیز بگوییم که منظور نگارنده از مطالب فرهنگی فقط مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس یا بنرهای مشابه نیست، بلکه بنرهای ورزشی مانند تقدیر از ورزشکاران تیم هایی مانند متین یا قهرمانان دیگر که باعث ترویج ورزش که نمونه ای از فعالیت های فرهنگی است نیز شامل بنرهای فرهنگی می شود.

,

 

, , ,

حال باید از مسئولین شهرداری و شورای شهر این سوال را پرسید که تا چه اندازه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت فرهنگی با مدیریت جهادی توجه دارند؟

,

آیا نصب بنرهایی مانند آموزشگاه های مختلف، مزون های عروس، آرایشگاه های زنانه، تالارهای عروسی که شهروندان نمونه آن را بسیار دیده اند، به آن میزان اهمیت بیشتری دارند که باید در محل هایی که دید بسیار مناسبی دارند نصب شوند، ولی بنرهایی مانند تذکر لسانی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حجاب و موارد مشابه باید در پشت درخت ها و محل هایی که دید مناسب را ندارند نصب شوند؟

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه