اخبار داغ

فرماندار میاندورود خبر داد؛

جذب ۳۷ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در میاندورود

جذب ۳۷ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در میاندورود
فرماندار میاندورود گفت: در زمینه وام کارا در بخش وام‌های روستایی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده بود که 3 میلیارد و 700 میلیون تومان جذب کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال از طریق ارائه تسهیلات و سامانه کارا جلسات مختلفی در میاندورود تشکیل و اقدامات مناسب جهت ارائه تسهیلات انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در زمینه وام کارا در بخش وام‌های روستایی سه میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص پیدا کرده بود که سه میلیارد و 700 میلیون تومان جذب کردیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه شرط اصلی ما برای پرداخت تسهیلات، اشتغال است، خاطرنشان کرد: در بخش وام فراگیر اعتبار 16 میلیارد بود که برای 12 میلیارد تومان افرادی را معرفی کردیم که 1.5 میلیارد از آن جذب شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مشاخل خانگی کمیته امداد و بهزیستی 50 درصد اعتبارات جذب شد و در زمینه مشاغل خانگی دستگاه‌های اجرایی تسهیلات 400 میلیون بود که 200 میلیون جذب کردیم.

غلامیان افزود: در زمینه رفع موانع تولید هم فعال هستیم و واحدهایی که مشکل دارند می‌توانند در سایت بهین یاب ثبت نام کنند و از تسهیلات ارائه شده بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اشتغال، طرح مهارت آموزی است، گفت: سهمیه شهرستان در این زمینه 40 نفر بود که توانستیم تا به امروز 49 نفر را معرفی کنیم.

رئیس کارگروه استغال شهرستان میاندورود ضمن تاکید بر هماهنگی و همدلی بیشتر بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط در حوزه اشتغال، گفت: بانک‌ها با مراجعین همکاری لازم را داشته و ضمن رعایت قانون مساعدت لازم را با متقاضیان داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه