اخبار داغ

مسئول کمیته مرکزی خادم شهدای اصفهان خبرداد؛

ثبت‌نام ۹۰۰ نفر برای خادمی شهدا/ شهادت یکی از خادم‌های برادران افغانی کمیته اصفهان

ثبت‌نام ۹۰۰ نفر برای خادمی شهدا/ شهادت یکی از خادم‌های برادران افغانی کمیته اصفهان
مسئول کمیته مرکزی خادم شهدای استان اصفهان گفت: ۶۰۰ نفر برادر و بیش از ۳۰۰ نفر خواهر امسال برای خادمی شهدا در دو مرحله خردادماه و آذرماه ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود عابدی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به برنامه‌های کمیته مرکزی خادمین شهدای استان اصفهان در سال ۹۷، اظهار کرد: فروردین‌ماه سال جاری اعزام خادمین برادر و خواهر به یادمان‌های ملی مناطق عملیاتی جنوب و اردوگاه شهید باکری خرمشهر و شهدای اهواز صورت گرفت که بیشتر از سهمیه استان توانستیم خادم اعزام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول کمیته مرکزی خادم شهدای استان اصفهان گفت: پنج اتوبوس کاروان راهیان نور را به ارتفاعات بازی داراز اعزام و یادواره شهید شیرودی را برگزاری کردیم.

,

وی با اشاره به برپایی یادواره شهدای متعدد در سطح استان افزود: یادواره شهدای دایی تقی، سجاد مرادی، خیزاب و جواد محمدی، سرداران خرازی و را برگزاری کردیم، یادواره و تشییع یکی از شهدای تیپ فاطمیون را داشتیم که در حاشیه این یادواره ۱۶ خادم برادران افغانی را جذب کردیم که یکی از آن‌ها اخیراً به شهادت رسیده است.

,

عابدی بیان کرد: همکاری برای برگزاری یادواره کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن فلاورجان، یادواره شهدای تیپ فاطمیون با حضور خادمین افغان‌ها شهرستان فلاورجان، افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کل کشور به میزبانی استان اصفهان در یادمان شهید محسن حججی و... ازجمله دیگر فعالیت‌های این کمیته در ۹ ماه گذشته است.

,

وی بابیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر برادر و بیش از ۳۰۰ نفر خواهر امسال برای خادم شهدا ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: دو مرحله ثبت‌نام برای حضور خادم شهدا، برای غرب و شمال غرب کشور و برای یادمان‌های جنوب کشور داشتیم که این ثبت‌نام‌ها در خردادماه و آذرماه انجام شد و در جمع بیش از چهار هزار خادم در کمیته خادمین شهدا اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

,

مسئول کمیته مرکزی خادم شهدای استان اصفهان گفت: برگزاری نشست تخصصی فعالان حوزه دفاع مقدس استان اصفهان، هیئت‌های مذهبی ماهیانه خادمین شهدا، غبارروبی گلستان شهدا به مناسبت هفته بسیج، حضور خادمین در رزمایش اقتدار عاشورای بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله، دیدار از خانواده شهدا و برگزاری هر هفته ایستگاه صلواتی به نیابت یک شهید، از دیگر فعالیت‌های کمیته خادم شهدای اصفهان بوده‌ای.

,

وی ادامه داد: هر هفته، هر ناحیه بسیج استان موظف است که برنامه ایستگاه صلواتی را با حضور خادم‌های خود برگزار کند.

,

عابدی بابیان اینکه همایش خادمین استان شهریورماه که با حضور مسئول خادمین کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: اولین نشست تخصصی و راهبری خادمین استان در حاشیه این همایش برگزار شد.

,

وی با اشاره به حضور خادم شهدای اصفهان در ایام اربعین در مرز مهران، بیان کرد: یک اتوبوس خادم برای تکریم حداکثری و خدمت به زائرین کربلا به مرز مهران اعزام و با آستان قدس رضوی همکاری کردند.

,

مسئول کمیته مرکزی خادم شهدای استان اصفهان اضافه کرد: دو جلسه نشست صمیمی با فعالان حوزه دفاع مقدس با حضور حاج حسین یکتا و سردار باقرزاده مسئول کمیته تفحص شهدا برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه