اخبار داغ

بازگشت دلار به کانال ۱۱ هزار تومان

بازگشت دلار به کانال ۱۱ هزار تومان
روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز تهران در چهارمین روز ماه و هفته شدت گرفت و برخی مرزهای مقاومتی را شکست. بعدازظهر امروز سکه طرح جدید از مرز ۳.۷ میلیون، طلای آب‌شده از مرز ۱.۴ میلیون و دلار از مرز ۱۱ هزار تومان عبور کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقتصادنیوز، روز گذشته بازار طلا و ارز پایتخت روی مدار صعودی حرکت و نرخ‌ها رشد قابل توجهی را تجربه کردند. امروز سه‌شنبه 4 دی‌ماه همزمان با ارائه لایحه بودجه 98 به مجلس، نرخ‌های بازگشایی جهش داشتند و در ادامه شیب رشد قیمت که از ابتدای هفته آغاز شده بود، به میزان قابل توجهی افزایش یافت. به این ترتیب نرخ‌ها در بازار طلا و ارز پس از مدتی ثبات نسبی که در ماه قبل حاکم شده‌بود، رشد چشمگیری را تجربه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته نهایتاً با نرخ 3 میلیون و 520 هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ 3 میلیون و 590 هزار تومان بازگشایی شد. سکه در معاملات اولیه از مرز 3.6 میلیونی و بعدازظهر از مرز 3.7 میلیونی عبور کرد. تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت 4.30 بعدازظهر) سکه طرح جدید به به میانه کانال 3.7 میلیون تومان رسیده‌است.

,

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز 3 میلیون و 500 هزار تومان، نیم‌سکه 1 میلیون و 880 هزار تومان و ربع‌سکه نیز 1 میلیون و 150 هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز 650 هزار تومان قیمت دارد.

,

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ 1 میلیون و 361 هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای 17 عیار با نرخ 1 میلیون و 390 هزار تومان کار خود را آغاز کرد. در ادامه طلای آب‌شده به روند رو به رشد خود ادامه داد و از مرز 1.4 میلیونی عبور کرد. حوالی ساعت 4.30 بعدازظهر مثقال طلای آب‌شده تا میانه کانال 1.4 میلیونی افزایش یافت.

,

اونس طلا در بازار جهانی باز هم صعود کرد و به 1270 دلار رسید. در بازار داخلی گرم طلای 18 عیار به بالای 330 هزار تومان و گرم طلای 24 عیار به بالای 440 هزار تومان رفت.

,

دلار آمریکا نیز در بازار غیررسمی انتهای روز گذشته با نرخ 10 هزار و 550 تومان به کار خود پایان داد و در معاملات امروز با نرخ 10 هزار و 800 تومان آغاز به کار کرد و پس از ظهر وارد کانال 11 هزار تومانی شد. نرخ فروش دلار در صرافی‌ها به 11 هزار و 600 تومان هم رسید اما در لحظه تنظیم این خبر دلار آمریکا در بازار غیررسمی 11 هزار و 350 تومان است.

,

یورو امروز به مرز 13 هزار تومان نزدیک شد و پوند انگلیس در میانه کانال 14 هزار تومان قرار گرفت. درهم امارات نیز از مرز مقاومتی 3 هزار تومان عبور کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه