اخبار داغ

پیام تسلیت شخصیت های استان فارس در پی ارتحال آیت الله شاهرودی

پیام تسلیت شخصیت های استان فارس در پی ارتحال آیت الله شاهرودی
در پی ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) شخصیت ها و مسئولان استان فارس پیام تسلیت صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، در پی ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) شخصیت ها و مسئولان استان فارس پیام تسلیت صادر کردند.


در پیام تسلیت آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»
استماع خبر ناگوار ارتحال مجتهد عالیقدر و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی اعلی الله مقامه الشریف، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.
این رهرو امام و مشاور امین رهبری که سالیان متمادی عالی‌ترین مناصب کشور از جمله ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در فق‌های شورای نگهبان، ریاست وقت قوه قضائیه و سایر مسئولیت‌های مهم دیگر را عهده‌دار بودند، از چهره‌های برجسته علمی در حوزه‌های علمیّه تشیّع و منشاء اثر و تحولات زیادی پس از انقلاب بوده اند.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به حضرت، ولی‌اللّه الاعظم روحی لمقدمه الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام، علماء اعلام، حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف، بالاخص خانواده محترم آن به حق پیوسته، غفران و رحمت الهی را برای ایشان از درگاه حضرت حق تعالی مسألت می‌نمایم. انشاءاللّه در جوار باریتعالی و در کنار امام راحل (ره)، شهداء و صالحین مشمول الطاف خاصّه خداوند، قرار گرفته باشند.
والسلام علیکم و رحمه‌اللّه و برکاته.
لطف‌الله دژکام

پیام تسلیت حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در پی ارتحال حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی
 
ارتحال اسفناک فقیه عالیقدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمود شاهرودی( قدّس سرّه) ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی است.
معظّم لَه یکی از یاران با وفا و فداکار امام و رهبری و از استوانه های علمی و فکری و از مسئولین قوی و امین در نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند.
این مصیبت مولمه ، جامعه اسلامی را داغدار و عزادار نمود.
بی تردید سبک زندگی و سیره جامع این عالم برجسته و شخصیت عظیم الشّان همواره به عنوان الگوی تمام عیار برای طلاب و فضلایی که همّت عالی دارند مورد توجه خواهد بود.
اینجانب فقدان این عالم ربّانی را به محضر مولایمان امام عصر(عج) و نائب به حقّ آن حضرت مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه) ، مراجع عظام ، علمای اعلام و حوزه های علمیه به ویژه دو حوزه مقدّسه نجف و قم تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و حشر با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
 
سید علی اصغر دستغیب
4 دی 1397
 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

در متن پیام تسلیت دکتر «علی بهادر» آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم مجاهد، آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی» رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را که عمری در راه تربیت شاگردان و خدمت در مناصب مختلف در جمهوری اسلامی ایران طی نمود، باعث تاسف فراوان شد، این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه و خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و از خداوند بزرگ برای ایشان آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبرو شکیبائی خواستارم، امید است خداوند بزرگ با فضل و رحمت خود این ضایعه را جبران کرده و روز به روز شاهد رشد و ترقی کشور و نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه ها باشیم


پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز

متن پیام بدن شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

ارتحـال مجتهد عالیقـدر، اسـتاد مـبرز فقـه و اصـول، حضـرت آیـت‌الله آقای حـاج سـید محمـود هاشمـی شـاهـرودی، طاب ثراه، موجـب انـدوه و تأثـر فـراوان گردید.
شخصیت ارزشـمندی که در طـول حـیات با برکتش با مجاهـدت خالصانـه در راه تحصیل و ترویـج معـارف اهل‌البیت(علیهم‌السلام) و تربیت طلاب مستعد در زمینه علمی و اخلاقی خدمات ارزشمندی را به دین مبین اسـلام داشتند.
جامعه روحانیت شیراز ضایعه مولمه و اندوهبار ارتحال این عالـم علـم و عمـل را به مـحضر حضـرت بقیةالله الاعظـم(عج( مراجـع عظام تقلیـد خاصـه وجـود مبارک مـقام معظـم رهبری مدظله العالی، حـوزه‌های علـمیه و مـردم ولایتمـدار ایـران اسـلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان رحمت و غفران الهی جهت آن عالم ربانی و عارف صمدانی و صبر و اجر جهت بازماندگان درخواست دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
,
,
, در پیام تسلیت آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  آمده است:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پیام تسلیت حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در پی ارتحال حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
, پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

پیام تسلیت سرپرست استانداری فارس

, پیام تسلیت سرپرست استانداری فارس,
,
,
    متن پیام تسلیت یدالله رحمانی به این شرح است:
,
خبر ارتحال عالم مبارز و فقیه برجسته حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.
,

این استاد برجسته و نواندیش که عمر پر برکت خود را در راه تحصیل علوم اسلامی و ترویج معارف اسلام و اهل بیت (ع) و مبارزه با استبداد در کنار اساتید معظم خود آیت الله صدر و امام خمینی (ره) سپری نمود در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز مسئولیت های سنگینی همچون ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای نگهبان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام عهده دار بود و در این جایگاه های حساس منشا تحولات مثبت و خدمات ارزنده ای گردید.
اینجانب این ضایعه مولمه را محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، حوزه های علمیه، آحاد ملت قدرشناس ایران و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم بزرگوار درجات رفیع و همجواری با صالحین و شهدا را مسئلت دارم.

,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه