اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت راه‌های استان همدان خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی کنارگذر اسدآباد/نبود اعتبار باعث توقف کار شده است

پیشرفت ۹۰ درصدی کنارگذر اسدآباد/نبود اعتبار باعث توقف کار شده است
مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت راه‌های استان همدان گفت: کنار گذر اسدآباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما کمبود اعتبار باعث شده است تا 10 درصد باقی مانده به اتمام نرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نافع، کنارگذر اسدآباد یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان بوده، چرا که در حال حاضر خودروهای باری و مسافری که مسیرشان به سمت غرب کشور است از داخل شهر عبور کرده و به دلیل وجود گردنه اسدآباد، خودروهای سنگین علاوه بر تولید آلودگی صوتی و زیست محیطی نامطلوب بوی لنت را نیز به داخل شهر می‌آورند که باعث نارضایتی مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 برای رفع این مشکلات پروژه کنارگذر اسدآباد تعریف شد، اما این پروژه با وجود پیشرفت 90 درصدی هنوز به اتمام نرسیده و حداقل به 18 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی پیمانکار و اتمام پروژه نیاز دارد.

,

مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت راه‌های استان همدان در گفت‌و‌گو با نافع  با بیان اینکه کنارگذر اسدآباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد:  8 میلیارد تومان به پیمانکار بدهی داریم و 10 میلیارد تومان نیز برای اتمام پروژه مورد نیاز است، در حالی که بودجه در نظر گرفته شده در سال جاری برای آن 1.5 میلیارد تومان است.

,

مسعود سیفی افزود: اما با پیگیری نماینده مردم اسدآباد و شرکت به دنبال تخصیص 13 میلیارد تومان اعتبار از محل سرجمع اعتبارات هستیم که اقدامات اولیه آن انجام شده و با تخصیص این مبلغ با بهبود وضعیت آب و هوا در دو ماه پروژه به اتمام می‌رسد.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در حوزه معارض وجود ندارد، تصریح کرد: بدهی اندکی در این بخش باید پرداخت شود اما مشکل سخت که غیر قابل حل نباشد، وجود ندارد.

,

بودجه‌ شهرستان پاسخگوی هزینه‌های سنگین نیست

, بودجه‌ شهرستان پاسخگوی هزینه‌های سنگین نیست, بودجه‌ شهرستان پاسخگوی هزینه‌های سنگین نیست,

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در گفت‌و‌گو با نافع با اشاره به عبور خودروهای مختلف از جمله سنگین و مشکلات و آلودگی‌های آنها، ادامه داد: به همین دلیل  تعریف طرح کنارگذر بسیار به جا و شایسته بوده  زیرا از سمت شمال غربی عبور و مرور صورت گرفته و در نهایت به جاده اصلی ختم می‌شود.

,

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه این مسیر حدود 15 کیلومتر با چهار باند آسفالت شده است، گفت: در حال حاضر برای تکمیل این پروه نیاز به احداث  زیرگذر برای روستاها و دو پل روگذر برای تکمیل و وارد شدن این کنارگذر به مدار داریم.

,

وی همچنین خاطرنشان کرد: تا کنون  برای اجرای این پروژه، 32 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و اکنون با جد پیگیریم تا از محل بودجه‌های ملی، کار را تکمیل کنیم زیرا بودجه‌های شهرستانی پاسخگوی هزینه‌های سنگین نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه