اخبار داغ

ائمه جمعه استان یزد مطرح کردند

در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند

در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند
ائمه جمعه استان یزد در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی جمعه با اشاره به سالروز حماسه بزرگ 9 دی به بیان علل و عوامل بروز آشوب ها و فتنه 88 در کشور پرداختند و اظهار داشتند: فتنه گران کاری کردند که دشمن امید وار شود می تواند به انقلاب صدمه و ضربه بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ آئین عبادی سیاسی جمعه امروز در سراسر استان دارالعباده یزد برگزار شد و خطیبان جمعه با اشاره به دسیسه دشمنان و همراهی عوامل داخلی در ایجاد فتنه 88 تاکید کردند: این فتنه با حضور مردم در 9 دی خاموش شد و این ملت، هر روزی که احساس کند ارزش های انقلاب و آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری در خطر است با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهد ایستاد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 

,

آیت الله ناصری:

,

ولایتمداری و حرکت در مسیر ایستادگی شاه کلید حل معظلات کشور/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند

, ولایتمداری و حرکت در مسیر ایستادگی شاه کلید حل معظلات کشور/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند, ولایتمداری و حرکت در مسیر ایستادگی شاه کلید حل معظلات کشور/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند, ولایتمداری و حرکت در مسیر ایستادگی شاه کلید حل معظلات کشور/وزارت کشور به دور از سیاست زدگی مسئولان را انتخاب کند,

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد رشادت‌ها و شهادت‌های ائمه معصومین،اولیاء الهی و علما در طول تاریخ حافظ مکتب اهل‌بیت اطهار و مبانی اسلامی بوده گفت: در هر برهه‌ای علمایی بودند که با اقدامات خود بدون ترس از جانشان، اسلام را زنده نگه داشتند و به واسطه این ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌ها، این مکتب الهی تا امروز حفظ شده است.

,

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش خنثی شدن فتنه استکبار در سوریه و عراق را مرهون هدایت‌های هوشمندانه رهبری و شجاعت و ایثار رزمندگان دانست و ابراز داشت: در این سال‌ها نیز، بسیاری از طلاب و روحانیون غریبانه به شهادت رسیدند.

,

ناصری با اشاره به سالروز حماسه بزرگ 9 دی خاطر نشان کرد: دشمنان در سال 88 با برنامه‌ریزی‌هایی صورت داده به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام و با هدف براندازی انقلاب بود.

,

وی خلق حماسه 9 دی را نتیجه هوشمندی و هدایت‌های به‌موقع رهبری، بصیرت و ولایتمداری مردم دانست و ابراز داشت: تنها راه عبور از معضلات امروز کشور و خنثی کردن فتنه‌ی دشمنان، ولایتمداری، بصیرت و حرکت در مسیر ایستادگی است.

,

امام‌جمعه یزد با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عراق و اقدامات استکبار جهانی در منطقه گفت: آمریکایی‌ها همواره با فتنه‌انگیزی به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب در منطقه بوده و به ثروت‌ها و منابع کشورهای اسلامی چشم طمع دارند.

,

ناصری بر لزوم هوشیاری دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه تأکید کرد و افزود: دولتمردان باید نسبت به نقشه‌های جدید آمریکایی‌ها هوشیار باشند و با اقدامات مؤثر و به‌موقع مانع بروز فتنه جدید در منطقه شوند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب به دستگاه دیپلماسی خارجی کشور گفت: وزارت خارجه باید تلاش کند تا از ظرفیت‌های کشورهای همسایه و همراه ایران برای حل معضلات اقتصادی و ناکام گذاشتن دشمنان در تحریم‌ها استفاده کند.

,

خطیب این هفته نماز جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حملات چندباره به خط لوله انتقال آب به یزد گفت:اینکه مسئولینی در این قضیه در مجلس و جاهای دیگر جنجال به پا کنند وعده‌ای مانع بهره‌مندی برادران خود از نعمت آب شوند و به فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمنان در این عرصه دامن بزنند، نوعی کفران نعمت است.

,

ناصری با تأکید بر اینکه باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم از مسئولین درخواست کرد تا برای حل معضل آب استان‌های کم آب و کویری، ازجمله یزد چاره‌اندیشی اساسی کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: اقدام برای انتقال صنایع پرآب خواه و جلوگیری از گسترش این صنایع در استان‌های کم آب باید موردتوجه مسئولین قرار بگیرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار دقت در  انتصاب مسئولین استان شد و اظهار داشت: استان یزد با مشکلات اقتصادی و بحران در مسئله آب روبرو بوده و نیازمند مدیرانی است که توانایی حل معضلات را داشته باشند.

,

امام جمعه یزد همچنین از مسئولین وزارت کشور درخواست کرد به دور سیاست زدگی‌ها و توصیه‌های سیاسی دیگران، مسئولین کارآمد و خدوم انتخاب کنند و افزود: در شرایط کنونی کشور، حفظ وحدت و همدلی باید موردتوجه همه اقشار و مسئولین باشد.

,

 

,

امام جمعه ابرکوه:

,

حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم/ اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان جهت تجهیز صنعت گردشگری ابرکوه

, حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم/ اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان جهت تجهیز صنعت گردشگری ابرکوه, حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم/ اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان جهت تجهیز صنعت گردشگری ابرکوه, حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم/ اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان جهت تجهیز صنعت گردشگری ابرکوه,

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز این شهرستان ضمن تسلیت رحلت ملکوتی آیت الله هاشمی شاهرودی(ره)، اظهار کرد: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی شخصیتی است که طی ۷۰ سال جهاد علمی و سیاسی و خدمت در ارکان مختلف نظام اسلامی خوشترین خاطرات را برای دوستان انقلابی خود به یادگار گذاشت.

,

وی با بیان اینکه مرحوم هاشمی از پیشتازان مبارزه علیه رژیم بعث عراق بود گفت: این مجاهد نستوه، در هفت دهه از عمر خود به ویژه در قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت کارآئی عالی داشت و شخصیتی در تراز نظام اسلامی بود.

,

حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم

, حماسه 9 دی؛ محصول تدابیر رهبر انقلاب و ولایت پذیری مردم,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق با ولایت اذعان کرد: 9 دی روزی است که یادآور خلق حماسه ای خودجوش توسط ملت ایران برای دفع فتنه سال ۸۸ می باشد؛ فتنه ای که همچون زهری در کام مردم سالاری دینی بود و حوادث عاشورای آن سال احساسات مذهبی مردم را توسط فتنه‌گران جریحه‌دار کرد.

,

خطیب جمعه ابرکوه حماسه ۹ دی را ماندگار ترین تجلی حضور مردم در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت برشمرد و تاکید کرد: این حماسه محصول تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود که در گام اول با سران فتنه مدارا و نصیحت پدرانه داشتند، در گام دوم قاطعانه به پای قانون و حقوق ملت ایستادند و در گام سوم  بصیرت بخشی، روشنگری در اقناع افکار عمومی از ماهیت فتنه جویانه این عوامل نمودند.

,

این مقام مسئول بصیرت مردم را جریان فتنه سال ۸۸، یادآور شد و گفت: در این جریان، مردم متوجه شدند که اصل نظام که دستاورد خون شهدایشان است توسط برنامه ریزان و طراحان فتنه در معرض خطر است و اگر از ولایت فقیه پشتیبانی نکنند، به مملکتشان آسیب خواهد رسید؛ لذا با نگاه به جهت گیری‌های رهبری واکنش خود را در جریان فتنه تنظیم کرده و حماسه ۹ دی را آفریدند.

,

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود در خصوص اعدام سلطان سکه و سلطان قیر و سران فساد اقتصادی گفت: ضعف سیستم مدیریتی و نظارت متولیان در امور حسابرسی و قضایی در دولت های گذشته تاکنون، سودجویان و اخلالگران اقتصادی را جری کرد و اقدام به موقع قوه قضائیه به منظور تعدیل نظام اقتصادی کشور بسیار کارخوب و به جایی است.

,

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان برای تجهیز دهکده های توریستی و اقامتگاه های ابرکوه و بهمن

, اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان برای تجهیز دهکده های توریستی و اقامتگاه های ابرکوه و بهمن,

وی با اشاره به بحث لزوم استفاده از ظرفیت های میراثی شهرستان ابرکوه گفت: در این خصوص ۸ بوم گردی در ابرکوه، شهراسب، تیزک، ده عرب و جلال آباد ایجاد شده و2  اقامتگاه سنتی در مجموعه آقازاده و مستوفی فعال شده و دو اقامتگاه دیگر هم در بیرون خانه آقا زاده و قلعه تیجرد در دست اقدام است.

,

حسینی با بیان اینکه در قلعه تیجرد توسط یکی از سرمایه‌گزار؛ 150هکتار زمین جهت احداث بزرگترین دهکده توریستی و گردشگری در کشور در دست اقدام است گفت: این طرح تحول بخش عظیمی برای بحث صنعت سالم گردشگری در ابرکوه خواهد بود.

,

بخش بهمن پاره تن ابرکوه است و تصمیمات شهرستانی باید در آنجا هم اجرایی شود

, بخش بهمن پاره تن ابرکوه است و تصمیمات شهرستانی باید در آنجا هم اجرایی شود,

وی افزود: بخش بهمن پاره تن ابرکوه است و هر تصمیمی برای ابرکوه گرفته شد، در بخش بهمن نیز باید همیاری کامل صورت گیرد؛ چون ترویج میراث گذشتگان مانع زوال هویت فرهنگی جامعه اسلامی خواهد شد و همچنانکه تا کنون علاوه بر میلیون ها تومان تسهیلات خرد، 5 میلیارد تومان هم برای مجتمع بین راهی و دهکده توریستی تیجرد و اقامتگاه ها اختصاص یافته؛ یک میلیارد تومان هم برای سفره خانه سنتی مهرآباد اختصاص یافته است.

,

 

,

خطیب جمعه بخش بهمن:

,

فشارهای اقتصادی امروز، دست پخت فتنه گران داخلی است/ امیدواری مردم به نظام ؛با اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی

, فشارهای اقتصادی امروز، دست پخت فتنه گران داخلی است/ امیدواری مردم به نظام ؛با اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی, فشارهای اقتصادی امروز، دست پخت فتنه گران داخلی است/ امیدواری مردم به نظام ؛با اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی, فشارهای اقتصادی امروز، دست پخت فتنه گران داخلی است/ امیدواری مردم به نظام ؛با اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی,

حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان ابرکوه در آستانه 9 دی و روز بصیرت اظهار کرد: جریان فتنه سال 88 ، هشت ماه کشور را دچار التهاب کرد که برنامه ای از سوی دشمنان، جهت بر اندازی نظام بود که اگر کمک خداوند متعال و درایت رهبری فرزانه وحضور مردم در صحنه  نبود افراد و گروه ها در کشور به جان هم می افتادند و یک انقلاب مخملی در کشور راه می افتاد.

,

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد جریان فتنه که آن را به عنوان گناه نابخشودنی یاد کردند گفت: به گفته رهبر انقلاب فرمودند گناه فتنه گران، امیدوار کردن و شاد کردن دشمنان بود آنها کاری کردن که دشمن امید وار شود که می تواند به انقلاب صدمه و ضربه بزند.

,

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به گناه دیگر فتنه گران در کلام رهبر انقلاب گفت: گناه دیگر فتنه گران هتک آبروی نظام در مقابل دیگر ملت ها بود، آنها آبروی نظام را بردند و کشور را به دشمن فروخته و منافع خود را بر کشور ترجیح دادند کاری کردند که کشورهای پست و ضعیفی همچون عربستان برای ما شاخ و شانه بکشند.

,

فشارهای اقتصادی امروز کشور، دست پخت فتنه گران داخلی است/ کلید خوردن افزایش تحریم ها، پیشنهاد سران فتنه

, فشارهای اقتصادی امروز کشور، دست پخت فتنه گران داخلی است/ کلید خوردن افزایش تحریم ها، پیشنهاد سران فتنه,

وی تاکید کرد: گناه دیگر آنها ایجاد هزینه و زحمت برای کشور بود فتنه 88 از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی ضربات سنگینی بر پیکره نظام وارد کرد؛ این فشارهای اقتصادی امروز کشور، دست پخت همین فتنه گران داخلی است پروژه تحریم با فتنه فتنه گران کلید خورد و این سران فتنه بودند که به آمریکا پیشنهاد افزایش تحریم‌ها را دادند؛  به نحوی که  آمریکایی‌ها با دیدن آشوب‌های داخل ایران، تنها در طی ده روز اول آغاز فتنه، شش قطعنامه در کنگره‌ی آمریکا علیه ایران به تصویب ‌رساندند.

,

امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه این فتنه با حضور مردم در 9 دی خاموش شد عنوان کرد: ته ماندگان سطل زباله فتنه در صددند که حماسه عظیم مردمی، در دفاع از ولایت و قانون اساسی را ناچیز جلوه دهند، اما به کوری چشم آنها، این ملت، هر روزی که احساس کند ارزش های انقلاب و آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری در خطر است با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

,

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه فتنه ها تمام شدنی نیست گفت: فتنه های دیگری در راه است یک نمونه جداکردن مردم از ولایت است؛ میخواهند کم کاری و بی تدبیری دیگر مسئولان را گردن رهبری بیاندازند که به فضل خدا آرزو این فتنه را به گور خواهند برد.

,

رزمایش سپاه حامل پیام های هشدار دهنده به آمریکا و کشورهای عربی بود

, رزمایش سپاه حامل پیام های هشدار دهنده به آمریکا و کشورهای عربی بود,

امام جمعه بخش بهمن در بخش دیگر از سخنان خود به دوازدهمین رزمایش زمینی سپاه پاسداران تحت عنوان رزمایش پیامبر اعظم(ص) پرداخت و گفت: رزمایشی که از جهت تاتیکی و نظامی کاملا تهاجمی طراحی شده بود و ویژگی آن این بود که کلیه سلاح‏هاى بکار رفته در این رزمایش تولید داخل و از حیث نظامى پیشرفته‏ترین سلاح ها در نوع خود بودند.

,

وی افزود: پیام این رزمایش به آمریکا ترسیم توان و قدرت دفاعی کشورمان در ذهن آنان بوده و پیام این رزمایش به ملت های عربی این بود که نتیجه هر گونه مداخله در ایران اسلامی تحمیل بیشترین هزینه برای آنان خواهد بود.

,

اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی باعث امیدواری مردم به نظام می شود

, اعدام متهمان دانه درشت اقتصادی باعث امیدواری مردم به نظام می شود,

امام جمعه بخش بهمن برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین دانه درشت را موجب تحکیم نظام و امیدواری مردم برشمرد و گفت: اعدام سلطان سکه و سلطان بازار قیر؛ اعتماد مردم به دستگاه قضایى و نظام اسلامى را تحکیم می بخشد اما مردم منتظر برخورد قاطع قوه قضائیه با دیگر مفسدین دانه درشت هستند.

,

وی در ادامه با توجه به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) این نهضت را یکی از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: سطح تحصیلات مردم بعد از انقلاب از 30 به 98 درصد رسیده است که بسیار ارزشمند است.

,

 

,

امام جمعه موقت میبد:

,

در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/ مسئولان فشار اقتصادی بر مردم را کاهش دهند

, در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/ مسئولان فشار اقتصادی بر مردم را کاهش دهند, در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/ مسئولان فشار اقتصادی بر مردم را کاهش دهند, در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/ مسئولان فشار اقتصادی بر مردم را کاهش دهند,

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل بیان داشت: مهمترین علل ناهنجاری های اجتماعی بی سوادی است.

,

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های انقلاب اسلامی با سواد کردن همه اقشار جامعه و از بین بردن جهل بود که این فرمان تاریخی حضرت امام(ره) یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

,

امام جمعه موقت میبد با اشاره به سفر پر از خیر و برکت مقام معظم رهبری ابراز داشت: سفر پر خیر برکت مقام عظمای ولایت به دیار دارالعباده برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص استان یزد بود که همواره موجب افتخار و بالندگی مردم این استان می باشد. سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان یزد علاوه بر دستاوردهای مادی برکات معنوی زیادی برای این استان به همراه داشت.

,

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است،‌گفت: از فتنه 88 باید درس عبرت گرفت و ماهیت دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را شناخت تا در آینده از بروز چنین فتنه هایی در جامعه جلوگیری کرد.

,

وی ادامه داد: هر زمان که مردم آمادگی و بصیرت لازم را داشته و انسجام ملی خود را حفظ کنند می توانند از چالش های پیش رو با سربلندی عبور کنند.

,

خطیب موقت جمعه میبد با بیان اینکه فتنه 88 یک سناریوی بزرگ علیه مردم سالاری دینی بود، اظهار داشت: در فتنه 88 هشت ماه فتنه گران با یک ادعای دروغ صدمات معنوی و مادی فراوانی را به نظام اسلامی و کشور وارد کردند ولی مردم در حماسه 9 دی بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند. جامعه باید بصیر باشد تا در زمان فتنه بتواند حق را از باطل تشخیص دهد.

,

حجت الاسلام حسنی تصریح داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر در 9 دی به جهانیان نشان خواهند داد که 22 بهمن امسال با شکوه تر از هر سال خواهد بود.

,

وی با اشاره به زمزمه های خروج آمریکا از سوریه و افغانستان اذعان داشت: این امر دلیلی بر شکست جبهه استکبار در منطقه از جبهه مقاومت خواهد بود. در این راستا باید از مقامات عراقی که حاضر نشدند به مذاکره و دیدار با ترامپ که بصورت مخفیانه وارد عراق شده بود، تشکر و قدردانی کرد و ان شاالله با همین مقاومت جبهه اسلامی نیروهای فرا منطقه ای و بویژه آمریکا گور خود را از منطقه گم خواهند کرد.

,

امام جمعه موقت میبد در پایان خطبه ها با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلش شورای اسلامی تاکید داشت: فشار اقتصادی بر قشر محروم و مستضعف جامعه شدید است و مسئولین باید با تلاش مضاعف خود تا از بار این فشارهای اقتصادی که با توطئه های دشمنان و سوء مدیریت برخی مسئولین بر دوش مردم همیشه در صحنه و قشر مستضعف جامعه ایجاد شده، بکاهند.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه