اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس:

۹دی موجب تثبیت نظام شد/ تاثیر مستقیم فتنه ۸۸ بر شدت تحریم ها

۹دی موجب تثبیت نظام شد/ تاثیر مستقیم فتنه ۸۸  بر شدت تحریم ها
نماینده ایلام در مجلس گفت: 9دی یک یوم الله بود که موجب تثبیت نظام و انسجام نیروهای سیاسی و احزاب با پشتیبانی مردم بود و پایان بخش حرف و حدیث هایی بود که در آن زمان مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سلام امینی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: در ایام سال 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری اتفاقاتی پیش آمد، انتخابات یک موضوع داخلی برای هرکشوری من جمله ایران اسلامی است، متاسفانه وضعیت به گونه ای بود که دشمنان در خارج از مرزها بهره برداری خود را از این اتفاقات کردند و ضدانقلاب داخلی هم به این موضوع دامن زدند، آنچه که باعث شد دشمنان ما چشم امیدشان بازشود، ضدانقلاب داخلی و سلطنت طلب هایی بود که به این قضیه دامن می زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: در حوادث سال 88 آشوبهایی برپاشد، حرمت ها شکسته و در نهایت در 9 دی ماه 88 تمام نیروهای سیاسی کشور در راستای فرامین مقام معظم رهبری و بزرگان نظام، آب پاکی بر روی دست دشمنان و ضد انقلاب ریختند و حضور اقشار مردم در 9 دی 88 یک یوم الله به وجود آورد.

,

امینی افزود: از سوی دشمنان طوری هدف گذاری شده بود که نظام اسلامی به فروپاشی کشیده شود اما مردم دفاع و پشتیبانی خودشان از نظام اسلامی را اعلام کردند و نقشه های شوم دشمنان پایان دادند.

,

پایان دادن به حوادث سال 88 در 9 دی ماه به جناح و گروه خاصی وابسته نبود بلکه تمام جریانات و گروههای سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و دیگر گروه ها به این نتیجه رسیدند که اگر قرار است مسائل داخلی کشور را حل کنند، کمک گرفتن از خارج از کشور نمی تواند راهگشا و کارساز  باشد بلکه با اتحاد و وحدت می توانیم مسائل داخلی کشور را حل کنیم و ما می بینیم که بعد از 9 دی ماه 88 ، مملکت اسلامی ما سرافرازانه به مسیر خود ادامه داد.

,

مهمترین عبرت از فتنه 88 دشمن شناسی است

, مهمترین عبرت از فتنه 88 دشمن شناسی است, مهمترین عبرت از فتنه 88 دشمن شناسی است,

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی درخصوص چه عبرتهایی از فتنه سال 88 و بویژه حماسه مردمی 9 دی می توانیم گرفت، گفت: این مملکت و این نظام و انقلاب ، صدها هزار شهید برای دفاع از ارزشهای نظام و انقلاب تقدیم کرده است. دشمنان ما منتظر این هستند که یک اختلاف در داخل کشور بیفتد و بزرگنمایی کنند و علیه خود ما از آن استفاده نمایند، حداقل عبرت گرفتن از فتنه 88 این است که دشمن شناس باشیم ، دشمنان ما به هیچ عنوان کوتاه نیامده و کوتاه نمی آیند و منتظر فرصت هستند.

,

وی تصریح کرد: فشارهای اقتصادی که اکنون بر ما تحمیل می شود با هدف براندازی نظام است و می خواهند مردم از نظام و انقلاب فاصله بگیرند؛ اتحاد، انسجام، همبستگی و دوری از تفرقه افکنی باعث تثبیت نظام می شود ، در حوادث سال 88 نیروهای سیاسی مقداری فاصله گرفتند و به ضرر کشور تمام شد، اکنون باید هواسمان باشد نزاع های درونی و داخلی را نباید بزرگنمایی کنیم که باعث سوء استفاده دشمن می شود.

,

تاثیر فتنه سال 88 بر تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی

, تاثیر فتنه سال 88 بر تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی, تاثیر فتنه سال 88 بر تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی,

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاثیر فتنه 88 بر تحریم های دشمن علیه کشور ما گفت: فتنه 88 باعث امیدواری دشمن شد و دشمن فکر کرد که در داخل کشور پایگاهی دارد و روزنه امیدی برایش باز شده و به فکر این افتاد که فشار بیشتری بر کشور وارد کند که مخالفین نظام را بیشتر نماید، فتنه سال 88 بر تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی تاثیر مستقیم داشته است.

,

امینی بر هوشیاری مردم و مسئولین در برابر فتنه های دشمنان تاکید کرد و افزود: در اطراف ایران و اتفاقات و جنگهایی که در آنها به وجود آمد به دنبال این بودند که فشارهایی برما وارد شود، جنگهایی که به کشورهای همسایه ما تحمیل شد اولین ارمغانش؛ ناامنی، کشت و کشتار، بی ثباتی سیاسی و رعب و وحشت بوده است و دشمنان می خواهند چنین نسخه ای برای ما بپیچند و در واقع می خواهند یک نزاع و درگیری و جنگ داخلی به ما تحمیل کنند، پس ما باید هوشیارباشیم که انسجام ملی را حفظ کنیم که انسجام داخلی باعث خنثی شدن توطئه دشمن می شود.

,

هوشیاری مردم و مسئولین باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

, هوشیاری مردم و مسئولین باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود, هوشیاری مردم و مسئولین باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود,

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: تحریم های ظالمانه اقتصادی که اکنون درگیر آن هستیم در راستای بالا آمدن نارضایتی عمومی است و می خواهند علیه سیستم حاکمیتی کشور شورش به عمل آید لذا ما باید مراقب باشیم که این تحریم ها خیرخواهانه نیست و کاملا ظالمانه هستند و در واقع می خواهند مملکت را به آشوب و ناامنی بکشند و هرچه هوشیاری ما بالاتر باشد باعث خنثی شدن توطئه های دشمن است.

,

وی تاکید کرد: مردم با هوشیاری مواظب باشند به آنچه که ساختار نظام را تهدید می کند و به امنیت کشور ضربه وارد می کند دامن نزنند و فشارهای اقتصادی باعث نشود که در مقابل نظام قرار بگیریم و در راستای اهداف دشمنان حرف بزنیم یا در صف دشمن قرار بگیریم.

,

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: 9دی یک یوم الله بود که موجب تثبیت نظام و انسجام نیروهای سیاسی و احزاب با پشتیبانی مردم بود و پایان بخش حرف و حدیث هایی بود که در آن زمان مطرح شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه