اخبار داغ

مردم ایوان:

حضور در مراسم ۹ دی از ضروریات است/ سران فتنه در افکار عمومی محاکمه شده اند

حضور در مراسم ۹ دی از ضروریات است/ سران فتنه در افکار عمومی محاکمه شده اند
مردم شهرستان ایوان آمادگی خود رابرای شرکت در حماسه بزرگ 9دی اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بانزدیک شدن به حماسه 9 دی و حضور عظیم و پر شور مردم ایران اسلامی در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ،۱۳۸۸ خبرنگار سیاسی پایگاه خبری جویزر،گزارشی میدانی از سطح شهر، نظر تعدادی از شهروندان  را در این زمینه جویا شده است که در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوهر خانزادی ،با بیان این که فتنه 88 برگرفته از جریان ها و سیستم استکبار جهانی و برای براندازی نظام بود، اظهارکرد: حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

,

وی ولایت پذیری و تبعیت از ولی فقیه را یکی از عوامل مهم در شکست فتنه پیچیده دشمن در 88 دانست و گفت: 9 دی، حضور گسترده مردم حول محور ولایت و امامت و رهبری بود.

,

این شهروند ایوانی با تاکید بر اینکه سران فتنه در افکار عمومی مردم محاکمه شده اند، افزود: نمود محکومیت فتنه و سران آن، حضور گسترده و عمومی مردم در ۹ دی بود که پیام آن حضور عظیم، محکومیت سران فتنه است.

,

وی در پایان گفت:از مردم همیشه در صحنه و انقلابی می خواهیم که در حماسه 9دی شرکت نمایند همانطوری که در همه برنامه ها حضور داشته اند.

,

9 دی مایه عبرت خواص بی بصیرت

, 9 دی مایه عبرت خواص بی بصیرت, 9 دی مایه عبرت خواص بی بصیرت,

 یکی دیگر از شهروندان ایوانی با بیان این که همگان باید از حماسه عطیم 9 دی درس بگیریم، گفت: 9 دی درس بزرگی به همه ما داد و آن درس بزرگ این است که دشمنان و دوستان واقعی ملت را بشناسیم.

,

, ,

وی با اشاره به این که حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است اظهار کرد: نقطه بیعت امت با ولایت 9 دی می باشد و باید افراد بی بصیرت و نادان از آن درس بگیرند.

,

یاسمی تصریح کرد: فتنه 88 یک حرکت ضد نظامی و دینی بود و نشان داد که نظام دشمنان زیادی را دارد، با حماسه مردم در روز 9 دی دشمن به این نتیجه رسید که مردم پیرو خط رهبری و ولایت هستند و در همه حال در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

,

وی در پایان گفت :من به عنوان یک شهروند در این حماسه بزرگ که روز  9دیماه برگزار می شود شرکت می کنم از همه شهروندان می خواهم که در این مراسم حضور پرشور داشته باشند.

,

, ,

9 دی آتش فتنه 88 را خاموش کرد

, 9 دی آتش فتنه 88 را خاموش کرد, 9 دی آتش فتنه 88 را خاموش کرد,

صید عباس نیک ریز یکی دیگر از شهروندان ایوانی ،روز حماسه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و اظهار کرد: فتنه گران و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از سال ها قبل برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بودند که با بصیرت مردم و درایت رهبر انقلاب نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 اصل نظام، ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار دادند، گفت :ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی 9 دی ماه با حماسه‌ای فراموش ناشدنی، آتش فتنه‌ها را برای همیشه خاموش کردند.

,

این شهروند ایوانی خاطرنشان کرد: این حادثه در تاریخ ملت ایران ماندنی است و شبیه حوادثی از جنس حوادث انقلاب است که باید حفظ و گرامی داشته شود تا گذر روزگار هر ساله ابعاد جدیدی از این حماسه بزرگ را نمایان سازد.

,

وی حضور در این حماسه را یک وظیفه دانست و گفت:به عنوان یک شهروند بر خود وظیفه می دانم که در این حماسه شرکت نمایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه