اخبار داغ

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت:

ثبت‌نام دور جدید اعزام‌های عتبات آغاز شد

ثبت‌نام دور جدید اعزام‌های عتبات آغاز شد
ثبت‌نام برای اعزام کاروان‌های زیارتی عتبات در بهمن‌ماه از امروز آغاز شد. در این دوره یک هزار و ۵۰۰ کاروان زیارتی به صورت هوایی و زمینی به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بهمن‌ماه، امروز هشتم دی‌ماه از سوی سازمان حج و زیارت امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اعزام ۱۵۰۰ کاروان زیارتی به عتبات در بهمن ۹۷
, اعزام ۱۵۰۰ کاروان زیارتی به عتبات در بهمن ۹۷,
 
,
در این دوره یک هزار و ۵۰۰ کاروان زیارتی از اول تا پایان بهمن‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند که در این بین ۴۰۰ کاروان به صورت هوایی و یک هزار و ۱۰۰ کاروان به صورت زمینی به عتبات مشرف خواهند شد.
,
 
,
مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به هزینه‌های اعزام‌های بهمن‌ماه زائران به عتبات، اظهار داشت: در هفته‌های گذشته قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافت، اما همچنان نرخ ارز نیمایی تغییری نکرد و با توجه به اینکه هزینه‌های عتبات با قیمت ارز ثانویه یا همان نیمایی محاسبه می‌شود، هزینه سفر به عتبات هم کاهش نیافت.
,
 
,
هزینه سفر به عتبات در بهمن همچون دی ماه محاسبه می‌شود
, هزینه سفر به عتبات در بهمن همچون دی ماه محاسبه می‌شود,
 
,
وی با بیان اینکه در دور جدید اعزام‌های زائران به عتبات هزینه‌های این سفر معنوی همچون دی‌ماه محاسبه می‌شود، افزود: هزینه سفر به عتبات در بهمن ماه به صورت هوایی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است که زائران متقاضی سفر به عتبات در این دوره می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز حج و زیارت در شهر‌ها و روستا‌های مختلف برای نام‌نویسی در این سفر معنوی اقدام کنند.
,
 
,
در اعزام‌های دی ماه که هم‌اکنون در حال انجام است نیز یک هزار و ۵۰۰ کاروان پیش‌بینی شده بود که در صورت افزایش تقاضا ظرفیت‌های جدید برای اعزام زائران به عتبات باز خواهد شد. علاوه بر این، با توجه به کاهش نرخ ارز در هفته‌های اخیر رئیس سازمان حج و زیارت نیز از مذاکرات با مسؤولان بانک مرکزی به منظور کاهش نرخ ارز نیمایی و هزینه سفر به عتبات خبر داده بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه