اخبار داغ

در گفتگوهای جداگانه تأکید شد؛

۹ دی؛انقلاب را واکسینه کرد/سبقت مردم از مدعیان نخبگی در ۹ دی

۹ دی؛انقلاب را واکسینه کرد/سبقت مردم از مدعیان نخبگی در ۹ دی
با توجه به فرا رسیدن نهم دی ماه تنی چند از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت حضور در گرامیداشت حماسه نهم دیماه تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ در آستانه فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه قرار گرفته ایم،نهمدی ماه روز خروش ملت ایران بود. در این روز مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید؛مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

تنی چند از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ نظر خود را در این زمینه بیان کرده اند که در گزارش زیر خواهید خواند.

,

۹ دی؛انقلاب را واکسینه کرد

, ۹ دی؛انقلاب را واکسینه کرد, ۹ دی؛انقلاب را واکسینه کرد,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با تأکید بر حضور در راهپیمایی نهم دی ماه گفت:کشور ما از لحظه شکل گیری انقلاب  تا به امروز فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذشته و دشمن در تمام ادوار از تمام ظرفیت ها و توان خود برای براندازی نظام استفاده کرده است.

, راه آرمان , راه آرمان ,

وی ادامه داد:ملت ما در مقابل تمام توطئه ها یکپارچه مبارزه، ایستادگی و از آرمان های خود دفاع کرده است؛ نهم دی ماه یوم الله کشور ما است که بار دیگر توطئه های دشمن را خنثی و انقلابمان را واکسینه کرد.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به پاس همه زحمات، رشادت ها و حماسه هایی که از ابتدای شکل گیری این انقلاب تا به امروز شکل گرفته است؛ شرایط و حساسیت های حاکم بر جامعه جهانی در کشور حکم میکند که بار دیگر مردم علی رغم همه مشکلات و گرفتاری هایی که دارند برای حفاظت و حراست از ارزش ها به صحنه بیایند.

,

کمالی پور با بیان اینکه مطمئنا در شرایط مناسب تر ما می توانیم مشکلات را با همت خود مردم برطرف کنیم، عنوان کرد:حضور یکپارچه مردم می تواند دست ردی باشد  بر  سینه همه افرادی که احساس می کنند که با نارضایتی هایی که در کشور ایجاد شده است، می توانند جا پایی باز کنند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پیان خاطر نشان کرد: ما هر گرفتاری و مشکلی را که داشته باشیم یاد گرفته ایم که به دشمن اجازه دست درازی ندهیم که چشم طمع به کشور داشته باشند؛ بنابراین با تمام عشق و علاقه ای که به این نظام داریم بار دیگر در صحنه حضور پیدا می کنیم  و حرف خودمان را به دشمن خواهیم زد.

,

سبقت مردم از مدعیان نخبگی در ۹ دی

, سبقت مردم از مدعیان نخبگی در ۹ دی, سبقت مردم از مدعیان نخبگی در ۹ دی,

احمد حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه نهم دی ماه این پیام را به مسئولین کشور مخابره می کند که مردم از شما مسئولین که ادعای این را دارید نخبه جامعه هستید، جلوتر هستند، گفت:آنجایی که کیان نظام ما به خطر می افتد؛ همه مردم و مسئولین و چپ و راست باید گرایشات خود را کنار بگذارند و برای حفاظت از اصل نظام و انقلاب همه باید درمیدان حضور داشته باشند.

, راه آرمان , راه آرمان,

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق ادامه داد:این پیامی بود که در نهم دی ماه در سال ۱۳۸۸ مردم به تمامی مسئولین مخابره کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه ان شاالله امسال هم بتوانیم نهم دی ماه را مانند هر سال پاس بداریم، عنوان کرد: مردم با حضور یکپارچه به دشمنان خارجی که دندان برای آسیب رساندن به نظام و انقلاب تیز کرده اند؛ نشان خواهند داد که با درک درستی که از شرایط کشور و جهان دارند؛ در صحنه حضور خواهند داشت.

,

حمزه در پایان تأکید کرد: مردم با حضورشان باعث نا امیدی همه دشمنان انقلاب و پشت گرمی مسئولین برای خدمت رسانی بهتر خواهند شد؛ چرا که مردم بی نظیری در دنیا هستند و ان شاالله مسئولین قوتی برای خدمت بهتر پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه