اخبار داغ

حماسه ۹ دی استقلال و بصیرت ملت ایران را نشان داد/ تجدید بیعت مردم با آرمان‌های امام(ره) و رهبری

حماسه ۹ دی استقلال و بصیرت ملت ایران را نشان داد/ تجدید بیعت مردم با آرمان‌های امام(ره) و رهبری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت با اشاره به حماسه 9 دی روز تجدید بیعت مردم با آرمان‌های والای امام(ره) و مقام معظم رهبری گفت: ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: انسان‌ها با مجاهدت و اراده خویش یک روز را از میان‌روزهای دیگر متمایز ساخته و همانند پرچمی نگه می‌دارند تا راهنمایی برای دیگران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به برجسته‌سازی نهم دی‌ماه در اذهان مردم و تاریخ ایران افزود: فتنه ۸۸ که بر اساس نقشه بیگانگان و عناصر داخلی آنان در کشور به راه افتاد، بعد از جسارت به خیمه اباعبدالله(ع) و هتاکی به‌روز مقدس عاشورا سبب لبریز شدن صبر ملت شد و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مردم عزیز ایران در روز نهم دی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت تصریح کرد: مردم ایران در این روز نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب را به‌خوبی شناخته و هرگز فریب نیرنگ آنان را نمی‌خورند.

,

 

,

سرهنگ کونانی نهم دی‌ماه را مانور اعلام آمادگی سربازان امام عصر(عج) دانست و خاطرنشان کرد: اینجا ایران است نه کوفه و همین روز نشان داد که فرق ایرانی و کوفی در پذیرش ولایت و ولایت مداری است.

,

 

,

وی گفت: 9 دی روز تجدید بیعت مردم با آرمان‌های والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است و این روز نشان از غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت بیان کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بود که نشان داد ملت ایران انقلاب خود را دوست داشته و درراه اعتلای آن می‌کوشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه