اخبار داغ

روسای دانشگاه آزاد و علوم پزشکی اردبیل مطرح کردند؛

راه اندازی اولین هتل اسکول کشور در سرعین/رشته آبدرمانی پزشکی ایجاد می شود

راه اندازی اولین هتل اسکول کشور در سرعین/رشته آبدرمانی پزشکی ایجاد می شود
روسای دانشگاه های علوم پزشکی و آزاد اردبیل از راه اندازی اولین هتل اسکول کشور و رشته تخصصی آبدرمانی پزشکی خبردادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،اسحاق رسولی صبح در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  گفت: فاز مطالعاتی راه اندازی اولین هتل اسکول کشور به اتمام رسیده و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری وارد فاز اجرای طرح شدیم که در قالب تفاهم نامه مشترک با میراث فرهنگی استان خدمات متنوع آموزشی در این مرکز ارائه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

اسحاق رسولی با تاکید به اینکه دو بخش برنامه آموزشی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در فاز نخست آموزش هایی برای فعالان گردشگری و مدیران مراکز اقامتی و هتل ها در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال برای زیرمجموعه ها و کارکنان نیز دوره های آموزشی برگزار می کنیم.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل او با تاکید به ضرورت ارتقا آموزش ها در بخش مهمان پذیری و استقبال از گردشگران، تصریح کرد: آموزش ها می تواند منجر به تغییر رفتار شده و فرهنگ مهمان پذیری را تقویت کند.

,

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی لازم جهت راه اندازی رشته تخصصی آبدرمانی پزشکی در اردبیل صورت گرفته و یا با تربیت دستیاران تخصصی آبدرمانی و یا اعزام پزشکان به خارج از کشور و آموزش آن ها این رشته دایر می شود.

,

قدرت اخوان اکبری با بیان اینکه عزم این مجموعه برای تقویت گردشگری سلامت جدی است، گفت: در رشته طب سنتی نیز اردبیل از نیروهای متخصص برخوردار است و در قالب تفاهم نامه های تعریف شده ظرفیت های جدیدی از جمله تبادل استاد و دانشجو پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه