اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی/ ۱۳ دستگاه خودرو توقیف شد

کشف بیش از ۱۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی/ ۱۳ دستگاه خودرو توقیف شد
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی 48 گذشته بیش از یک هزار و 820 کیلو گرم انواع مواد مخدر دراستان کشف و ضبط شد.
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف محموله مواد مخدر مشکوک به هروئین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: در ادامه تلاش مبارزه با سوداگران قاچاق مواد مخدر در خراسان‌جنوبی به لطف خدا و تلاش همکاران در مجموعه استان به ویژه یگان تکاوری 102 امام حسین (ع) در دیهوک و همکارانمان در شهرستان نهبندان طی 48 گذشته بیش از یک هزار و 820 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بین کرد: از این مقدار فقط یک محموله توسط یک دستگاه تریلر به مقدار یک تن و 120 کیلو گرم مواد مشکوک به هروئین طی 24 ساعت گذشته کشف شده است.

,

 

,

شجاع عنوان کرد: در این رابطه سه دستگاه خودرو و سه نفر دستگیر شدند.

,

 

,

وی اظهار کرد: طی  48 ساعت گذشته بیش از 50 نفر قاچاقچیان مواد مخدر در رابطه با پرونده‌ها طی شش مرحله در استان دستگیر و 13 دستگاه خودرو از اینها کشف شده است.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: همکاران من در فرماندهی استان همه تلاش و کوشش آنها این است که از ورود مواد مخدر به استان جلوگیری شود.

,

 

,

شجاع با بیان اینکه خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی است که به عنوان پیشانی مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور قرار دارد، تصریح کرد: از این بابت تمام تلاش و کوشش خود را بکار می‌بریم تا امنیت مردم در سطح استان و کشور تامین شود و از انتقال این پدیده شوم به داخل کشور جلوگیری می‌کنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدری که تقدیم نظام مقدس جمهوری کردیم در راستای مبارزه با مواد مخدر مؤید تلاش همکاران است که شهیدان یوسفی و غلامی در سال جاری طی مبارزه با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: همه تلاش ما این است که به هیچ عنوان حتی با اهدای خون خودمان جلوی این پدیده شوم را گرفته و نگذاریم که به داخل کشور منتقل شود.

,

 

,

شجاع اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود 30 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده ، بیش از 4 هزار نفر دستگیر شدند، بیش از 130 دستگاه خودروی سنگین، بیش از 680 دستگاه خودروی سبک و 74 دستگاه موتور سیکلت از ناحیه قاچاقچیان در طول این مدت کشف شده است.

,

 

,

وی از متلاشی شدن 55 باند قاچاق مواد مخدر طی این مدت خبر داد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: بیشترین این موادها از شرق کشور و استان‌های همجوار و غالب این مواد تریاک بوده است و بعد از آن حشیش،هروئین، مرفین و شیشه بیشترین کشفیات مواد مخدر را در نوع مواد و اقلام مختلف مواد در سطح استان بوده است.

,

 

,

شجاع گفت: این بزرگترین محموله ای است که به صورت یکجا در استان کشف شده و احتمالا در سطح کشور نیز این مقدار از ابتدای سال در نوع خود بی سابقه بوده است.

,

 

,

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی نیز اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای 331 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

,

 

,

وی افزود: حضور نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی ما در استان و اشرافی که دارند باعث شده الحمدلله خراسان‌جنوبی یکی از امن ترین استان‌های کشور باشد.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در اقدام اخیری که عصر روز گذشته در محور دیهوک - راور انجام گرفت یکی از بزرگترین محموله‌های مواد مخدر در سال‌های اخیر حدود یک هزار و 120 کیلو گرم هروئین توسط نیروی انتظامی با اقدات پیچیده پلیسی و امنیتی که انجام دادند موفق به کشف مواد مخدر شدند که نشان از اشراف و تلاش شبانه روزی اینها دارد.

,

 

,

معتمدیان عنوان کرد: علی رغم مرز طولانی که ما با کشور افغانستان داریم سیاست بر تقویت و امنیت مرزها بوده که اخیرا هم نیروی‌های نظامی ما در منطقه در راستای تقویت و اشراف بیشتر بر مرزها حضور دارند.

,

 

,

وی گفت: تعامل و هماهنگی بسیار خوبی که بین نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان دارد شرایط حاضر را به گونه‌ای رقم زده که خراسان‌جنوبی را به عنوان یکی از استان‌های امن کشور معرفی کرده است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: هشدار ما به سوداگران مرگ این است که با آمادگی نیروهای انتظامی، نظامی و مرزبانی در سطح استان با هر گونه نا امنی، قاچاق و سوداگری در استان قاطعانه برخورد خواهد شد.

,

 

,

معتمدیان با اشاره به مرز مشترک با افغانستان و هم اینکه یکسری راهکارهایی که عمدتا از ناحیه استان‌های جنوبی چه از راه دریا و چه استان‌هایی که مسیر ترانزیت مواد مخدر است آسیب پذیری‌هایی دارد، گفت: حتما دنبال می‌کنیم و رصد می‌کینم همکاری مشترکی با استان‌هایی که با هم مرز مشترک داریم بتوانیم ان شاءالله مقابله جدی داشته  و با پدیده قاچاق مواد مخدر در سطح کلان مبارزه کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه