اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد؛

کلاهبرداری میلیاردی با ۲۰۷ شاکی

کلاهبرداری میلیاردی با ۲۰۷ شاکی
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۲۰۷ شاکی در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی ارجاع حکم جلب از سوی مراجع قضائی استان "کرمانشاه" به پلیس آگاهی استان قزوین مبنی بر دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و مراقبت‌های نامحسوس، متهم فراری را در مخفیگاهش در قزوین شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و در بازجویی فنی از وی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از 207 نفر در استان کرمانشاه که از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بودند اعتراف کرد. 

وی ابراز کرد: متهم 2سال قبل به علت کلاهبرداری از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سوی مراجع قضائی به 11 سال حبس محکوم و با قرار وثیقه 17 میلیارد ریالی آزاد می‌شود که به علت وجود شاکیان بیشتر برای فرار از مجازات‌های قانونی متواری می‌شود. 

محمودی با اشاره به شکایت 207 نفر به علت کلاهبرداری 100میلیارد ریالی گفت: صبح امروز با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه