اخبار داغ

ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی مشهد اعلام شد

ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی مشهد اعلام شد
مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه، از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی‌ماه سال جاری، از ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه، از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

پس از اجتماع راهپیمایان در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به سخنرانی خواهد پرداخت.

,

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نیز آستان قدس رضوی از روز ۱۰ دی الی ۲۲ بهمن‌ماه نشست‌های تخصصی «چله انقلاب» با موضوع پرسمان‌های نهم دی را برگزار می‌کند که در قالب این نشست‌ها، سخنرانان مطرح کشور در جمع زائران بارگاه رضوی به ایراد سخنران می‌پردازند.

,

دوره آموزشی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، هم‌اندیشی ائمه جماعات و همچنین سخنرانان و مداحان حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به این مناسبت است.

,

مسابقه کتابخوانی سپاه امام رضا(ع) با موضوع بصیرت انقلابی، همایش «خط روشنگری» با موضوع جریان‌شناسی و راهبرد مهار فتنه از صدر اسلام تاکنون، سلسله‌جلسات سخنرانی با موضوع حماسه نهم دی در تعدادی از مساجد و حسینیه‌های شاخص شهر مشهد، نواخته‌شدن زنگ بصیرت در مدارس، تجلیل از خانواده‌های شهدای نهم و دهم دی و توزیع اقلام تبلیغی ویژه راهپیمایی نهم دی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت سالگرد حماسه نهم دی در مشهد است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه