اخبار داغ

دلار با کاهش مجدد سال ۲۰۱۸ را تمام کرد

دلار با کاهش مجدد سال ۲۰۱۸ را تمام کرد
در آخرین روز معاملات بازارهای مالی جهان در سال ۲۰۱۸، شاخص دلار ۰.۰۹ درصد کاهش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، هر دلار با ۰.۵۶ درصد کاهش به ۱۱۰.۳۷ ین رسید و هر فرانک با ۰.۲۶ درصد افزایش به ازای ۱.۰۱۵۹ دلار مبادله شد. شاخص دلار که نرخ برابری این ارز در مقابل سبدی از ارزهای مهم جهانی را اندازه می گیرد با ۰.۰۹ درصد کاهش بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاون اوزبورن، استراتژیست ارزی در بانک اسکوشیا گفت: این مساله نشان می‌دهد که تقاضا برای در امان ماندن از نوسانات بازار در طول تعطیلات سال نو نیز وجود دارد.
,
 
,
پول ملی آمریکا در هفته‌های اخیر با توجه به افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا و اوضاع نابسامان اقتصاد این کشور روندی نزولی را در بازارهای جهانی تجربه کرده است.
,
 
,
پیش‌تر، بانک مرکزی آمریکا باوجود ریسک های موجود تصمیم گرفت نرخ بهره را برای چهارمین بار در سال جاری افزایش دهد؛ مساله‌ای که با واکنش منفی شدید بازارهای مالی آمریکا مواجه شد. این اقدام در کنار تشدید اختلافات بین دولت و بانک مرکزی آمریکا باعث افزایش نگرانی معامله گران از اوضاع سیاسی داخلی این کشور شده است.
,
 
,
 تداوم تعطیلی دولت آمریکا و تنش های تجاری با چین نیز باعث شده است رویکرد احتیاط‌ آمیز معامله گران نسبت به بازار های مالی این کشور بیشتر شود.
,
 
,
اوزبورن در همین رابطه گفت: هنوز ریسک‌های بالقوه زیادی در بازارهای مالی آمریکا وجود دارد.
,
 
,
در برابر سایر ارزهای مهم جهانی، هر یورو به ۱.۱۴۵۲ دلار و هر پوند به ۱.۲۶۹۸ دلار رسید. هم‌چنین هر دلار به ۶۹.۷۷۱۴ روپیه، ۱.۴۱۹۷ دلار استرالیا، ۱.۳۶۳۳ دلار کانادا و ۶.۸۷۵۲ یوان چین رسید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه