اخبار داغ

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

مردم و مسئولان مراقبت فتنه ۹۸ باشند/ حماسه ۹ دی از جنس راهپیمایی‌های بهمن ۵۷ بود

مردم و مسئولان مراقبت فتنه ۹۸ باشند/ حماسه ۹ دی از جنس راهپیمایی‌های بهمن ۵۷ بود
نماینده سابق مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت:حماسه ای که در ۹ دی سال ۸۸ تویط مردم ایجاد شد از جنس راهپیمایی های سال ۵۷ بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس احمد بزرگیان صبح امروز در گردهمایی بزرگ مردم به مناسبت  بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه حماسه که در9 دی سال 1388 انجام شد، از جنس سال 1357 بود اظهار داشت: چراکه مردم در سال 1357 به‌صورت کاملاً خودجوش به خیابان‌ها آمدند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در حماسه 9 دی صبر انقلابی رهبری را به‌خوبی دیدند و گذر زمان چهره واقعی فتنه و حامیان فتنه را برای مردم آشکار کرد تأکید کرد: صبر رهبری در دوران فتنه 1388 برگرفته از صبر نبوی و علوی بود که به‌خوبی در حماسه 9 دی خود را نشان داد.

بزرگیان ادامه داد: در حماسه عظیم 9 دی مردم خودجوش برای دفاع از ولایت‌فقیه با راهپیمایی گسترده به خیابان‌ها آمدند و این راهپیمایی تمامی خیانت‌های فتنه گران، حامیان و اصحاب فتنه را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در بازه زمانی ۴۰ ساله در سال‌های 1378، 1388 و 1398 به دنبال پیاده‌سازی اهداف خود برای ضربه به‌نظام هستند تأکید کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی‌شده دشمن در 30 سال اخیر، فتنه دیگری در سال 1398 درراه است.

ملت ایران همانند سال‌های 1378 و 1388 در سال 1398 در انتظار فتنه جدیدی از سوی دشمن هستند اما این بار اوضاع متفاوت خواهد بود، و ملت به‌هیچ‌عنوان نباید غافلگیر شده بلکه با هوشیاری پاسخ فتنه و توطئه‌های دشمن را می‌دهیم.

بزرگیان افزود: دشمن در دی‌ماه سال 1396 به‌خوبی نشان داد که با شیوه‌های جدید همانند ایجاد نارضایتی اقتصادی در میان مردم و اقشار کم‌درآمد جامعه به دنبال ایجاد فتنه در کشور است تا بتواند کارگران و اقشار کم‌درآمد را به خیابان‌ها بکشاند.


نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود جریان نفوذ در میان مسئولان، نخبگان و مردم را اخطار داده‌اند تصریح کرد بنابراین مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید هوشیارتر از گذشته بوده و برای فتنه‌های در پیش آماده باشند.

وی ادامه داد:فتنه 88 از گذشته برنامه‌ریزی‌شده بود چراکه بیش از 400 روزنامه‌نگار و خبرنگار در کلاس‌های آموزشی برای روش‌های ایجاد انقلاب رنگی در کشور امارات شرکت کرده بودند.



بزرگیان با اشاره حوادث سال ۸۸ بیان کرد: نیروی انتظامی در این دوران فتنه هشت شهید را تقدیم کرد و برخلاف پلیس دیگر کشورهای اروپایی نشان داد که حاضر نیست، جوانان را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

 بزرگیان با تأکید بر گفتمان دولت فعلی زمینه‌ساز فتنه و کودتای در سال 1398 است و این گفتمان به آمریکا برای تحقق اهداف خود در داخل کشور کمک می‌کند  و ادامه داد: متأسفانه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم اطلاعی ندارند و مشکلات اقتصادی کشور با وابستگی به غرب و آمریکا حل نمی‌شود بلکه باید اقتصاد مقاومتی عملی شود.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ اقتصادی است تصریح کرد:دولت باید کابینه جنگی تشکیل دهد و تصمیمات کمیته جنگی برای مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را اجرایی کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه