اخبار داغ

علی انصاریان در گفتگو با دانا:

قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد/ در نیم فصل دوم برگ برنده در دست پرسپولیس است

قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد/ در نیم فصل دوم برگ برنده در دست پرسپولیس است
مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: من از اینکه پرسپولیس بر خلاف دو فصل گذشته قهرمان نیم فصل نشده نگران نیستم.
[

علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با وضعیت پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت: من از اینکه پرسپولیس بر خلاف دو فصل گذشته قهرمان نیم فصل نشده نگران نیستم هر چند که این فصل هم سپاهان با تفاضل گل صدرنشین نیم فصل شد. قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد همه به قهرمان پایان فصل توجه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


انصاریان در خصوص شرایط نیم فصل دوم لیگ هجدهم خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده همیشه نیم فصل دوم سخت تر است زیرا صدرنشینان به هیچ قیمتی نمی خواهند صدر جدول را از دست بدهند و تیم های پایین جدولی هم برای اینکه سقوط نکنند بیشتر می جنگند. همانطور که گفتم نیم فصل دوم سخت تر است و سپاهان ممکن است امتیاز از دست بدهد.

,
,


مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی پیرامون صدرنشینی سپاهان در نیم فصل اول لیگ هجدهم تصریح کرد: لغزش سپاهان به صدرنشینان کمک می کند تا خود را به بالای جدول برسانند. در نیم فصل دوم برگ برنده در دست پرسپولیس است زیرا تیم ها بیشتر آنچه که می توانستند در پنجره نقل و انتقالات اول فصل انجام دادند اما پنجره پرسپولیس به تازگی باز شده و در نیم فصل دوم خون تازه ای وارد رگ هایش می شود.

,
,


وی در مورد خریدهایی که در ادامه به پرسپولیس اضافه می شوند افزود: من به این تیم خوش بینم زیرا جنگنده است و تیم خوبی است و خریدها هم که اضافه شوند قطعا بهتر می شود. من شاگرد برانکو بودم و او را خوب می شناسم، بیهوده دست روی بازیکنی نمی‌گذارد به همین دلیل اطمینان دارم خریدهای خوبی انجام داده است.

,
,


انصاریان درباره ویژگی های پرسپولیس این فصل گفت: تیم برانکو تیم جندگنده ای است و همین من را امیدوار می کند. برانکو با دانش است باید به او و تصمیماتش اعتماد کنیم.

,
,

آرمان صالحی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه