اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حضور مردم در تشیع پیکر آیت الله شاهرودی نشان دهنده پایبندی مردم به انقلاب است/ حماسه ۹ دی پشتوانه انقلاب است

حضور مردم در تشیع پیکر آیت الله شاهرودی نشان دهنده پایبندی مردم به انقلاب است/ حماسه ۹ دی پشتوانه انقلاب است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور عظیم مردم تهران و قم در تشیع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی نشان دهنده پایبندی مردم به خاستگاه اصلی انقلاب، مکتب نورانی اهل بیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین بهشتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: خاطره پر شکوه و عظیم 9 دی که واقعا تجلی باشکوه ترین حماسه در تاریخ انقلاب است، جلوه‌های اراده مردم، اولیاء خدا و ائمه معصومین از سوی دیگر و ارزش‌های انقلاب و رهبری معظم را به نمایش نهاد و حرکت عظیم و این حماسه ماندگار و جاوید در تاریخ انقلاب ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس سیاسی تصریح کرد: حرکت 9 دی‌ ماه تابلویی منور و برگ زرین دیگری در کارنامه این مردم عزیز و رشید شد؛ ما تا این حضور باشکوه و این دغدغه‌ مندی جامعه اسلامی را به ارزش‌های انقلاب داریم دشمن با همه تزویر و شبکه های نیرنگی که دارد چه در خارج و چه عوامل داخلی نمی تواند اسیبی به انقلاب و ارزش‌های انقلاب وارد کند.

,

وی افزود: حضور عظیم مردم تهران و قم در تشیع پیکر یکی از خادمان انقلاب و نظام، مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را دیدید این احترام دارای پیام‌های زیاد و پیام پایبندی مردم به آن خاستگاه اصلی انقلاب که مکتب نورانی اهل بیت است و مقام فقاحت و خدمتگزاری به جامعه اسلامی و فاکتور ها و ملاک‌هایی است که این حضور را معنا و تفسیر می کند.

,

بهشتی نژاد عنوان کرد: موظف هستیم از این خاطره با شکوه حفاظت کنیم و هر چه سال‌ها از این انقلاب می گذرد این سرمایه و گنجینه حضور یکی از پشتوانه ها و عناصر بی نظیر ارکان مهم نگهبانی نظام است.

,

بهشتی نژاد خاطرنشان کرد: این انقلاب عنایت الهی و عنایت امام عصر (عج) را دارد و به لطف خدا و مطابق صحبت مقام معظم رهبری، امسال تردیدی نداریم که مردم به رقم مشکلاتی که دارند و در عین حالی که حق مردم است از مسئولان مشکلات خود را مطالبه کنند، در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهندکرد.

,

سید حسین بهشتی نژاد اذعان کرد: مردم با همه مشکلاتی که دارند پای نظام و کیان اسلام و موجودیت نظام که پیش می آید حاضر نیستند دشمن را شاد کنند و امید است با سوابق درخشان مردم یک حضور مضاعف و یک نمایش ارزشمندتری را در احترام به انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب داشته باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه