اخبار داغ

در اجتماع مردم تربت حیدریه به مناسبت 9 دی عنوان شد:

چهل سالگی انقلاب خواب را از چشم استکبار ربوده است/در فتنه 98 شاید پای به اصطلاح یک خودی در میان باشد

چهل سالگی انقلاب خواب را از چشم استکبار ربوده است/در فتنه 98 شاید پای به اصطلاح یک خودی در میان باشد
تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: در شرایطی که متبحرین انقلاب های مخملین در گرجستان، صربستان، اوکراین و یوگسلاوی موفق به انحراف و براندازی شده بودند در سال 88 با کلید واژه تقلب در انتخابات این هدف را در ایران دنبال می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حسین خسروی صبح امروز در همایش گرامیداشت نهم دیماه در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: دوران چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که هر دهه این نظام و انقلاب با فتنه های بزرگ و پیچیده ای روبرو شده که تاکنون به لطف الهی و رهبری ولی فقیه جامعه و حضور با بصیرت مردم خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: در سال 68 فتنه قائم مقامی آیت الله منتظری که بنوعی ایشان حاصل عمر امام راحل و شاگرد برجسته آیت الله بروجردی بودند با وجود اینکه شخص مهدی هاشمی از عوامل ضد انقلاب در بیت آیت الله نفوذ کرده بود به تدبیر امام خمینی(ره) خنثی شد.

,

خسروی حوادث کوی دانشگاه تهران در سال 78 را دومین فتنه بزرگ انقلاب عنوان کرد و افزود: در حمله به کوی دانشگاه تهران و در شرایطی که این فتنه توسط دولت وقت اصلاحات مدیریت می شد و بارها فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ درخواست مناظره با ریاست جمهوری اصلاحات در صدا و سیما رابا مستندات مطرح می کرد با تدابیر حکیمانه رهبری نیز خنثی شد.a

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: تمام برنامه ریزی های دشمن بعد از حادثه کوی دانشگاه و طی یک دهه با فعالیت های دقیق و منسجم روی فتنه 88 متمرکز شده بود که بهانه تقلب در انتخابات مردم را به خیابانها کشانده و اصل نظام و انقلاب را زیر سئوال ببرند.

,

وی به عوامل این فتنه اشاره داشت و گفت: مهمترین عامل این فتنه بازی و سکوت برخی نخبگان و خواص بی بصیرت جامعه در میدان دشمن بود که هر چقدر رهبر انقلاب ندای این عمار را سر می دادند این خواص دچار حب دنیا و قدرت طلبی شده بودند و نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کردند.

,

خسروی دومین دلیل وقوع فتنه را بی قانونی دانست و افزود: در شرایطی که 30 سال در کشور انتخابات با دموکراسی بالا و  بدون تنش برگزار می شد عده ای آمدند با بدعت گذاشتن در قانون قبل از انتخابات و طرح کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند و اذهان مردم را هدفمند به سمت دیگری معطوف کردند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: این بی قانونی در ساعت 11 شب روز انتخابات به اوج خود رسید و  در شرایطی که مردم هنوز رای می دادند و نتیجه انتخابات باید توسط شورای نگهبان به وزارت کشور بعد از شمارش آرا اعلام شود، میر فتنه در تریبون ها حاضر شد و با توجه به رایی که در تهران آورده خود را از قبل برنده انتخابات معرفی کرد.

,

وی عدم تبعیت از ولی فقیه جامعه را سومین عامل فتنه عنوان کرد و بیان داشت: در شرایطی که رهبری بارها در جلسات خصوصی و عمومی اعلام کردند اگر کسی اعتراض و شکایتی دارد از مراجع قانونی پیگیری کند اما این اتفاق رخ نداد چون در اصل خودشان هم می دانستند که تقلب بهانه ای بیش نیست و امروز هم شاهد اعترافات نمایندگان فتنه در سال 88 هستیم.

,

خسروی حماسه با شکوه و عزتمند نهم دیماه 88 را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم تا متوجه شدند که تقلب در انتخابات بهانه است و  عده ای به هیئت عزاداری و پرچم سیدالشهدا علیه السلام در عاشورای 88 جسارت کردند صف خود را از فتنه گران جدا کردند و بدون اینکه عکس هیچ یک از نامزدها را بدست بگیرند تنها با عکس رهبری و پرچم امام حسین(ع) حماسه تاریخی 9 دی را برای کشور به ارمغان آوردند.

,

کارشناس مسایل سیاسی خاطر نشان کرد: در شرایطی که از ابتدای انقلاب دشمن هر روز با این عنوان که یک سال دیگر، دو سال دیگر، شش ماه دیگر کار نظام تمام است اما به لطف الهی و تدابیر رهبری و حضور مردم این انقلاب چهل ساله شده و خواب را از چشم استکبار جهانی ربوده است.

,

خسروی به هشدارهای اخیر رهبری برای فتنه 98 اشاره کرد و افزود: سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی است و با توجه به گرانی های اخیر که امیدواریم دولت آن را مدیریت کند ممکن است فتنه گران بر موج مطالبات مردمی سوار شوند و بازهم احتمال فتنه ای بزرگ می رود و خنثی سازی آن هوشیاری مردم و خواص را می طلبد.

,

وی بیان کرد: در این فتنه شاید به اصصلاح پای یک خودی و با شعارهای فریبنده در میان باشد و هرکس فتنه 88 را درک کرده باشد وارد این فتنه احتمالی نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه