اخبار داغ

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان در فتنه 88 به دنبال سقوط نظام بودند/ جشن چهل سالگی انقلاب در اوج اقتدار

دشمنان در فتنه 88 به دنبال سقوط نظام بودند/ جشن چهل سالگی انقلاب در اوج اقتدار
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انتخابات را بهانه کردند و در اصل به دنبال سقوط نظام و حذف رهبری به عنوان ستون و خیمه انقلاب بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  "علی محمد نائینی"، مشاور فرمانده سپاه پاسداران امروز؛ 9دی ماه در اجتماع مردم ایلام به منظور پاسداشت حماسه ۹ دی در مصلی بزرگ این شهرگفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب حربه ها و شیوه های مختلفی را از ایجاد تفرقه میان قومیت ها در ابتدای انقلاب تا بروز جنگ تحمیلی ۸ ساله و همچنین تحریم های اقتصادی بکار گرفته تا مانع تداوم این نظام مردمی و الهی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن ۵۷ نظام دو قطبی حاکم بر جهان را به چلش کشید و همین عامل باعث شد سردمداران غرب و شرق به مخالفت با این نهضت برخیزند.

,

مشاور فرمانده سپاه پاسداران افزود: روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان در برابر حکان ظالم و سرکش و تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی از مهم ترین رویکردهای انقلاب ملت ایران بود که باعث شد آزادیخواهان سراسر عالم به تبعیت از این حرکت نهضت هایی را آغاز کنند.

,

نائینی ادامه داد: صدها گروهک سیاسی و ایادی استکبار برای نابودی انقلاب بسیج شده و با گرفتن انرژی از نیروهای انقلابی سعی در حذف این نظام داشتند ولی آحاد مردم با تبعیت از ولایت فقیه اجازه ندادند خطر جدی بر کیان انقلاب وارد شود.

,

وی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی در سال ۸۸ گفت: پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فضایی تبلیغی مسمومی علیه کشور شکل گرفته بود تا نظام را با چالش روبرو کنند.

,

مشاور فرمانده سپاه اضافه کرد: دشمنان انتخابات را بهانه کردند و در اصل به دنبال سقوط نظام و حذف رهبری به عنوان ستون و خیمه انقلاب بودند ولی رهبری با تمام قوا در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند حق مردم ناحق شود.

,

نائینی گفت: عوامل داخلی استکبار نیز به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به چالش جدی کشاندند و در شرایطی که تشخیص وضعیت برای مردم سخت بود چون یک طرف این ماجرا و دعوا افرادی از داخل نظام و همراهان امام در انقلاب بودند و این تردیدهایی را ایجاد کرد.

,

وی یاداور شد: این توطئه نیز با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای انقلابی خنثی شد و امروز کشورمان ۴۰ سالگی خود را در اوج اقتدار جشن خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه