اخبار داغ

هافبک جوان استقلال در گفتگو با دانا:

شفر و پسرش گفتند "فقط شش ماه می توانی قرضی بروی"/ در استقلال شرایط خوبی دارم/ از ذوب آهن پیشنهاد دارم

شفر و پسرش گفتند "فقط شش ماه می توانی قرضی بروی"/ در استقلال شرایط خوبی دارم/ از ذوب آهن پیشنهاد دارم
حسین حیدری هافبک جوان و ملی پوش استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در ارتباط با شرایط خود در تیم ملی امید اظهار داشت: واقعیت این است که من با خود آقای کرانچار صحبت کردم، ایشان گفتند من هم دوس دارم تو را دعوت کنم اما در این سن مبنا بازی کردن است.
[

حسین حیدری هافبک جوان و ملی پوش استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با شرایط خود در تیم ملی امید اظهار داشت: واقعیت این است که من با خود آقای کرانچار صحبت کردم، ایشان گفتند من هم دوس دارم تو را دعوت کنم اما در این سن مبنا بازی کردن است و چون در استقلال بازی نمی کنی نمی توانم تو را دعوت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


حیدری در ادامه در خصوص لزوم بازی کردن برای دعوت شدن به تیم ملی تصریح کرد: حتی ممکن است بازیکنی از سطح فنی پایین تر باشد اما چون در تیم خود بازی می کند به تیم ملی دعوت می شود. من در اردوهای تیم ملی بودم و کرانچار به من اعتقاد داشت و خودم هم تعجب کردم این بار به تیم ملی دعوت نشدم. به انتقال قرضی فکر می کنم چون فقط دوس دارم بروم جایی که بازی کنم.

,
,


وی پیرامون آینده فوتبالی خود خاطرنشان کرد: نمی خواهم تیم ملی امید را برای المپیک از دست بدهم و با چند تا از بزرگترهای تیم هم مشورت کرده ام. با آقای شفر و پسرشان هم صحبت کردم که گفتند فقط شش ماه می توانی قرضی بروی و دوباره برگردی. من به جز امسال تا 4 سال دیگر قرارداد دارم اما اکنون چند پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک دارم. دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده، من پارسال یک ربع بازی کردم خود آقای شفر تعجب کرد که انقدر خوب بازی کردم.

,
,


هافبک جوان و ملی پوش استقلال درباره بازی نکردنش در فصل جاری افزود: در استقلال شرایط خوبی دارم باشگاه همواره با من رفتار خوبی داشته و کادر فنی من را قبول داشته اند فقط تنها مشکل ام بازی کردن است. من دوس دارم بازی کنم و به همین دلیل می خواهم به تیمی بروم که بتوانم در ترکیب قرار بگیرم. شفر به من اعتقاد داشت نمی دانم چه شد از جوان اول تیم به جوان چهارم یا پنجم تبدیل شدم. فقط می خواهم جایی بروم که بازی کنم، ساشا گفت هر جا می روی مصدوم نشو، تیمی برو که بازی کنی. اکنون از ذوب آهن پیشنهاد دارم چون خود آقای منصوریان من را به استقلال آورد و اکنون می خواهد به ذوب آهن برود اما باشگاه برای ذوب آهن رفتن من رضایت نامه نمی دهد و گفتند اجازه نمی دهند.

,
,


حیدری در پایان در مورد سایر پیشنهادهایش گفت: مدیر برنامه هایم می خواست مقدمات انتقال دائم من به تراکتورسازی را فراهم کند اما باشگاه اجازه انتقال دائم را نمی دهد. از ماشین سازی پیشنهاد دارم که نظر خودم هم مثبت است و از لیگ یک هم از بادران پیشنهاد دارم.
آرمان صالحی

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه