اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

طراحی توطئه فروپاشی انقلاب از درون توسط دشمنان/ انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود

طراحی توطئه فروپاشی انقلاب از درون توسط دشمنان/ انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که چندسالی است که دشمنان، برنامه فروپاشی ایران را از درون طراحی کردند گفت: برخی از عناصر داخلی را به خدمت گرفتند و فتنه‌های فراوانی علیه انقلاب اسلامی بکار گرفتند اما انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت و داشتن رهبران الهی پابرجا و زنده باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم بیرجند که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در محل مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیای معاصر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: مبادی فکری انقلاب اسلامی با تمدن منحط آن روز، لیبرالیسم در غرب و کمونیست در شرق، درهم‌آوردی داشت و فرهنگ نوینی برای انسان‌ها قرار داد.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از نظر سیاسی، انقلاب اسلامی موجب استقلال ایران و قطع دست سلطه‌گران از کشور شد، ابهت پوشالی آن‌ها را فروریخت، مستشاران مداخله‌گر خارجی را بیرون انداخت و نظام ولایی را در ایران اسلامی تأسیس کرد.

,

 

,

مظفر افزود: چنین ویژگی‌هایی در انقلاب اسلامی، نظام سلطه را عصبانی کرد.

,

 

,

بکارگیری تمام توان نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی

, بکارگیری تمام توان نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی, بکارگیری تمام توان نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی,

وی اظهار کرد: نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تمام قوا و بکارگیری تمام شیاطین و اذنابش علیه انقلاب وارد کار شد و تمام فتنه‌ها را علیه انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان جنگ تحمیلی را راه انداختند و باعث شدند بیش از 200 هزار نفر از مردم ایران شهید شوند و مردم را در فشار و تنگنا قرار دادند.

,

 

,

مظفر افزود: از روزهای آغاز انقلاب اسلامی، دشمنان دست از سر ملت ایران و انقلاب اسلامی برنداشتند و هر روز اتاق‌های فکر بیگانه جهت براندازی نظام اسلامی اقدام کردند و هر سال بودجه‌های زیادی برای این کار اختصاص می‌دهند.

,

 

,

وی اظهار کرد: دشمنان، هر چند وقت کشورهای ذلیل منطقه را برای دوشیدن و اقدام علیه ملت ایران بکار گرفتند.

,

 

,

دشمنان، برنامه فروپاشی ایران را از درون طراحی کردند

, دشمنان، برنامه فروپاشی ایران را از درون طراحی کردند, دشمنان، برنامه فروپاشی ایران را از درون طراحی کردند,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که چندسالی است که دشمنان، برنامه فروپاشی ایران را از درون طراحی کردند گفت: برخی از عناصر داخلی را به خدمت گرفتند و فتنه‌های فراوانی علیه انقلاب اسلامی بکار گرفتند اما اینک انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت قهرمان و داشتن آموزه‌های وحدانی و داشتن رهبران الهی، همچنان به کوری چشم دشمنان و بدخواهان پابرجا و زنده باقی مانده است.

,

 

,

مظفر افزود: نهال انقلاب اسلامی به برکت آبیاری خون شهیدان به درخت تنومندی تبدیل شده است و آن‌چنان نهال انقلاب قدرتمند و با عزّت و اقتدار در دنیا شده است و ایران را به نقطه درخشانی تبدیل کرده است که موجب خشم و غصب دشمنان و موجب شگفتی دوستان انقلاب اسلامی شده است.

,

 

,

انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود

, انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود, انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود,

وی با بیان این‌که یکی از رویدادهایی که دشمنان برکشو ما تحمیل کردند، فتنه 1388 بود اظهار کرد: شاید برخی از افراد فکر کنند این فتنه، نزاع انتخاباتی بوده است در حالی که اگر رصد دقیقی از فتنه 1388 صورت گیرد، متوجه می‌شوید انتخابات بهانه و اصل نظام اسلامی نشانه بود.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه با بهانه انتخابات شروع شد اما به سرعت تعییر وضعیت پیدا کرد و علیه اسلام شد.

,

 

,

فتنه‌گران احکام اسلامی را به تمسخر گرفتند

, فتنه‌گران احکام اسلامی را به تمسخر گرفتند, فتنه‌گران احکام اسلامی را به تمسخر گرفتند,

مظفر افزود: فتنه‌گران، احکام اسلامی را نادیده گرفتند، روز قدس به جهت تمسخر احکام دینی با کفش به نماز ایستادند و در روز ماه رمضان بطری آب در دست داشتند و آب خوردند.

,

 

,

وی اضافه کرد: فتنه‌گران، پروژه کشته‌سازی راه انداختند و دست دوستی به دشمنان اسلام دادند و با ضد انقلاب و منافقان همکار شدند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه‌گران در عاشورای حسینی به عزاداران حمله کردند، پرچم‌ها را به آتش کشیدند و ماهیت ضد دینی خود را نشان دادند.

,

 

,

مظفر افزود: در فتنه 1388 کانون‌های فکری در سراسر دنیا علیه اسلام بسیج شدند، تمام سفارتخانه‌ها تبدیل به مراکز جاسوسی شد، دفاتر خاص بین‌المللی در این زمینه تشکیل شد، تمام دفاتری که در دبی و لندن تشکیل شد، برای براندازی انقلاب صورت گرفت، تمام رسانه‌ها علیه انقلاب اسلامی فعالیت کردند، در کاخ سفید جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد و مقامات آمریکایی و صهیونیستی گستاخانه علیه انقلاب اسلامی صحبت و جنبش سبز را یاران خود قلمداد کردند و تمام مقدسات جمهوری اسلامی را به تمسخر گرفتند.

,

 

,

اوباما از فتنه‌گران حمایت کرد

, اوباما از فتنه‌گران حمایت کرد, اوباما از فتنه‌گران حمایت کرد,

وی اضافه کرد: شیمون پرز رئیس وقت رژیم صهیونیستی و اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا از فتنه‌گران حمایت کردند اما هیچ‌کدام از سران فتنه حتی انصاف به خرج ندادند و موضع‌گیری نکردند و هیچ خط و مرزی بین خودشان و دشمنان مشخص نکردند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که تحلیل دشمنان دو مورد بود گفت: در تحلیل اول معتقد بودند بین نسل قدیم و جدید فاصله افتاده است و نسل جدید با فتنه‌گران همراه می‌شوند.

,

 

,

مظفر افزود: در تحلیل دیگر معتقد بودند نسل قدیم خسته شدند، مشکلات مالی دارند و آماده همراهی با فتنه‌گران هستند.

,

 

,

دشمنان از پای‌بندی ملت به انقلاب اسلامی غافل بودند

, دشمنان از پای‌بندی ملت به انقلاب اسلامی غافل بودند, دشمنان از پای‌بندی ملت به انقلاب اسلامی غافل بودند,

وی با بیان این‌که هر دو این تحلیل‌هایشان اشتباه بود تصریح کرد: دشمنان، غافل بودند از این‌که مردم سال‌ها ثابت کردند آن‌جایی که منافع انقلاب و ارزش‌های امام، رهبری و شهدا در خطر باشد، حتی با شکم گرسنه در  مقابل فتنه‌گران می‌ایستند و از انقلابشان دفاع می‌کنند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری با فتنه‌گران مدارا کرد، جلسات چند ساعته با آن‌ها و نمایندگانشان گذاشتند، حرف‌های آن‌ها را شنیدند. مقام معظم رهبری احساس کردند آن‌ها دنبال حقایق نیستند و فرمودند همان‌طور که امام خمینی (ره) باج نداد، من نیز به حمایت از ملت ایران، به این‌ها باج نخواهم داد.

,

 

,

مظفر افزود: ملت بعد از فرمایش امامشان به خیابان‌ها ریختند. ما در روز 9 دی کمیسیونی داشتیم اما به خیابان رفتیم و در جمع مردم در میدان انقلاب حاضر شدیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: حرکت مردم در روز 9 دی، طومار فتنه‌گران را در هم پیچید و برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

,

 

,

ملت ایران فتنه را به فرصت تبدیل کرد

, ملت ایران فتنه را به فرصت تبدیل کرد, ملت ایران فتنه را به فرصت تبدیل کرد,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران، فتنه را تبدیل به فرصت کرد و نشان داد ملت هرگز به خون شهیدانش پشت نمی‌کند.

,

 

,

مظفر با بیان این‌که فتنه 88 خطرناک بود تصریح کرد: حماسه 9 دی یوم‌الفصل حق از باطل بود.

,

 

,

وی اظهار کرد: زمانی که همه شیاطین با تمام قوا علیه انقلاب اسلامی اقدام می‌کردند، مردم با خلق حماسه 9 دی حق را از باطل جدا کردند و باطل پیشگان را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی این سوال را مطرح می‌کنند که آیا این‌که در انقلاب خواص تغییر ماهیت می‌دهند و افرادی که زمانی از یاران امام بودند اما اکنون از انقلاب اسلامی فاصله می‌گیرند، تقصیر انقلاب است؟ در پاسخ باید گفت مسئله فتنه‌گری و جداشدن خواص، مخصوص انقلاب ما نیست بلکه ریشه تاریخی دارد و در دوران پیامبران گذشته نیز بوده است.

,

 

,

مظفر اظهار کرد: بلعم‌باعورا در زمان حضرت موسی (ع) نمونه‌ای از رسوخ فتنه در خواص است و قرآن در این خصوص می‌فرماید او دچار پوست‌اندازی فکری و اعتقادی شد و خداوند با تعبیر بسیار تند از او یاد می‌کند.

,

 

,

وی افزود: شهید ثانی تعبیر زیبایی دارد و می‌گوید خداوند درباره کافران تعبیر کمتری نسبت به افرادی که مرتد شدند بکار می‌برد و به آن‌هایی که دچار ارتداد می‌شوند مثال کلب می‌زند که پست‌تر هستند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آخر عمر پیامبر اسلام (ص) در برخی از افراد که صحابه ایشان بودند، آثار انحراف مشاهده شد. پیامبر (ص) قلم و دوات طلبیدند اما به ایشان ندادند. پیامبر (ص) اسامه بیست ساله را فرمانده لشکر کردند و فرمودند خدا لعنت کند کسانی که به او نپیوندند اما برخی از خواص از این دستور تخلف کردند.

,

 

,

مظفر افزود: تخلف بعدی خواص بعد از رحلت پیامبر (ص) بود. کسانی که غدیرخم را دیده بودند و به امام علی (ع) تبریک گفته بودند اما از دستور خداوند تخلف کردند.

,

 

,

وی اظهار کرد: عبدالله‌ابن‌عباس پسر عموی پیامبر (ص) بعد از رحلت ایشان از حقایق فاصله می‌گیرد. بعد از مدتی به امام علی (ع) می‌پیوندد اما از ایشان نیز فاصله می‌گیرد و در زمان امام حسن (ع) نیز این‌گونه اقدام می‌کند و به معاویه می‌پیوندد و جامعه را دچار اختشاش می‌کند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی از خواص زمان رسول‌الله(ص) گرفتار تخلف شدند و از حق طرفداری نکرند و جامعه اسلامی را دچار تشویش کردند.

,

 

,

مظفر با بیان این‌که باید بدانیم این مسائل در همه ادوار تاریخ وجود داشته است افزود: برخی خواص گرفتار مسئله کنج‌اندیشی بودند، در کنار پیامبر(ص) و همراه امام علی(ع) بودند اما زمانی که دیدند قرآن‌ها را سر نیزه کردند، منحرف شدند.

,

 

,

وی تأکید کرد: شخصیت‌ها هرگز ملاک حق نیستند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خلافت از سوی خداوند به پیامبر(ص) و به امامان(ع) و اولیای الهی تفویض می‌شود و این خلافت به وسیله مردم حمایت می‌شود.

,

 

,

مظفر تأکید کرد: هیچ تفاوتی بین امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) وجود ندارد.

,

 

,

وی با بیان این‌که تفاوت امام با دیگران در ولایت فقیه بود و ولایت فقیه اندیشه سیاسی ایشان بود اظهار کرد: چه شد که عده‌ای پشیمان شدند؟

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که دوران رهبری امام علی(ع) سخت‌تر از پیامبر(ص) بود، دوران رهبری امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) سخت‌تر از دوران امام خمینی(ره) است.

,

 

,

مظفر افزود: بیشتر مصیبت‌ها در زمان امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) اتفاق افتاد اما ایشان به زیبایی توانستند انقلاب اسلامی را از گردنه‌ها نجات دهند.

,

 

,

وی تأکید کرد: ثبات، اقتدار و عزّت این نظام به برکت وجود رهبری قهرمان و به برکت حضور و مشارکت ملت قهرمان است.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما بمب هسته‌ای نمی‌خواهیم چراکه ملت ایران بمب‌هسته‌ای هستند.

,

 

,

مظفر افزود: دشمن هر روز در توطئه و فتنه است اما هر روز اقتدار ما بیشتر می‌شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: اقتدار نظام باعث شد دشمنان سرافکنده‌تر از همیشه از سوریه و عراق خارج شوند.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید همین مسیر استقامت و پایداری را داشته باشیم و خداوند نیز به وعده‌اش عمل می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه