اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

هدف از فتنه آرمان‌های انقلاب بود/ عده‌ای می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند

هدف از فتنه آرمان‌های انقلاب بود/ عده‌ای می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم وقتی دیدند هدف از فتنه آرمان‌های انقلاب و انتخابات بهانه است به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، به 9 دی، روز بصیرت مردم اشاره و اظهار کرد: لازم است فتنه‌هایی که بر سر این مردم گذشته، یادآوری شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  به 9 دی، روز بصیرت مردم اشاره و اظهار کرد: لازم است فتنه‌هایی که بر سر این مردم گذشته، یادآوری شود. ,
 
,
وی با بیان این‌که مطالعه گذشته همواره درسی برای زمان حال و آینده است، افزود: انسان از تاریخ درس‌های فراوانی می‌گیرد و برای جلوگیری از غفلت تذکر این مسائل لازم است.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: درکنار یادآوری گذشته نکته مهم دیگر پیچیدگی توطئه‌ها است.
,
 
,
عبادی تصریح کرد: در ایام فتنه دروغ‌هایی گفته و احساساتی برانگیخته می‌شود و در سایه این فضای احساسیِ غیرعاقلانه آسیب‌های زیادی به کشور وارد می‌شود.
,
 
,
وی افزود: ملتی که پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و بصیرت به خرج می‌دهد قطعا نجات پیدا می‌کند و در واقع راه نجات ما پیروی از ولایت فقیه است. 
,
 
,
9 دی روزی است که مردم برای دفاع از ولایت، نظام و آرمان‌های امام راحل به پا خواستند
, 9 دی روزی است که مردم برای دفاع از ولایت، نظام و آرمان‌های امام راحل به پا خواستند, 9 دی روزی است که مردم برای دفاع از ولایت، نظام و آرمان‌های امام راحل به پا خواستند,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی متعلق به جناح و فرد خاصی نیست فقط روزی است که مردم برای دفاع از ولایت، نظام و آرمان‌های امام راحل به پا خواستند چراکه احساس کردند این‎ها در خطر است.
,
 
,
عبادی با بیان این‌که مردم وقتی دیدند هدف از فتنه آرمان‌های انقلاب است و انتخابات بهانه است، تصریح کرد: مردم به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و وقتی خطر را احساس کردند قلب ها نسبت به نظام، ولایت و انقلاب نرم و منعطف شد. 
,
 
,
وی افزود: انسان وقتی نگاه می‌کند می‌بیند فتنه 88 فتنه کمی نبود و انقلاب ما یک انقلاب خدایی است و کارهایی که صورت می‌گیرد یقینا با عنایت خداوند است. 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این فتنه در هر کشور دیگری مانند آمریکا و فرانسه اتفاق می‌افتاد یقینا نظام آن کشور را سرنگون می‌کرد اما دیدیم مردم هوشمندانه به صحنه آمدند و خداوند دل‌ها را هدایت کرد و این ملتی که عاشق اهل بیت (ع)، اسلام و ولایت هستند خداوند دل های آنها را به سوی حق گرایش داد و حضور پیدا کردند.
,
 
,
عبادی با اشاره به این‌که دست خدا را در 9 دی کاملا مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگان می‌فرمایند"این انقلاب خدایی است و مربوط به افراد نیست" و این موضوع را در جریان 9 دی کاملا درک می‌کنیم.
,
 
,
وی افزود: ظلم و خسارت های بسیار زیادی که در 8 ماه بر مردم وارد شد غیر قابل بخشش است.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توطئه‌های پیچیده، دروغ‌ها، هوا و هوس‌های دشمنان داخلی و خارجی و منافقان داخلی به حیثیت نظام خدشه وارد شد و این‌ها چیزهای کمی نبود در واقع به روی نظام و آرمان های امام راحل و ولایت شمشیر کشیدند. 
,
 
,
عبادی به شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، اشاره کرد و یادآور شد:  سران فتنه این حرف‌ها را محکوم نکردند و سکوت آن‌ها علامت رضایت بود.
,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری به سران فتنه فرمودند "از آن‌هایی که به خیابان‌ها ریختند، شعار دادند و اموال عمومی را تخریب کردند برائت بجویید" اما سران فتنه حاضر نشدند برائت بجویند و در عمل راضی بودند.
,
 
,
گناه سران فتنه گناهی نیست که قابل بخشش باشد
, گناه سران فتنه گناهی نیست که قابل بخشش باشد, گناه سران فتنه گناهی نیست که قابل بخشش باشد,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: گناه سران فتنه گناهی نیست که قابل بخشش باشد و مردم و خداوند نخواهند بخشید و آن‌ها سال‌های سال باید طلب عفو و بخشش از ولایت کنند چراکه یک گناه کبیره مرتکب شدند.
,
 
,
عبادی تصریح کرد: عده‌ای به جای این‌که از سران فتنه بخواهند که طلب عفو کنند تا بلکه عاقبت به خیر شوند؛ گاهی می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و در جریان فتنه بالاترین مظلوم نظام و ولایت بود.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که سران فتنه تقلب در انتخابات را به عنوان رمز فتنه بیان کرده بودند، افزود: فتنه‌گران به بهانه انتخابات آسیب‌هایی را نظام وارد کردند و این فتنه‌ها در تحریم‌هایی که بعدا به وجود آمد بسیار موثر بودند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 به دشمنان روحیه داد و آن‌ها گفتند با تحریم می‌توانیم اغتشاشات داخلی در ایران ایجاد کنیم. 
,
 
,
عبادی یادآور شد: در حال حاضر که تحریم‌های جدید اعمال شده به خاطر این است که آمریکایی‌ها و غربی‌ها فکر کردند که با فشار اقتصادی می‌توانند در داخل کشور فتنه ایجاد کنند.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه سران فتنه آسیب‌های اقتصادی، سیاسی و معنوی زیادی در آن 8 ماه به انقلاب زدند که غیرقابل بخشش است.
,
 
,
حصر سران فتنه لطیف‌ترین روش برخورد با آنها است
, حصر سران فتنه لطیف‌ترین روش برخورد با آنها است, حصر سران فتنه لطیف‌ترین روش برخورد با آنها است,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز برای سران فتنه در حصر ایجاد شده است لطیف‌ترین روش برخورد و بر اساس مصالحت‌هایی بوده است و اگر بحث محاکمه و قانون باشد خیلی سخت‌تر از این‌ها برخورد خواهد شد.
,
 
,
عبادی با اشاره به این‌که آنچه که اتفاق افتاد برای ما درس است، تصریح کرد: ما در هر منصب و مقامی که هستیم اگر هوای نفس از دستمان خارج شود در معرض آسیب هستیم و به آنها که نگاه می‌کنیم باید به خدا پناه ببریم تا این آفت‌ها از جایی بروز نکند. 
,
 
,
وی با اشاره به این‌که شکل جنگ‌ها فرق می‌کند، افزود: جنگ 8 سال دفاع مقدس نظامی بود، گاهی جنگ‌ها سیاسی است مانند فتنه 88 و گاهی هم اقتصادی و در حال حاضر ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: از بیرون فشار اقتصادی و از داخل هم بعضی افراد خواسته و ناخواسته شرایط فشار بیشتر بر مردم را فراهم کردند و هر مسئولی در هر جایی که است اگر در کار مردم سهل‌انگاری کند در زمین دشمن بازی کرده است. 
,
 
,
عبادی با اشاره به این‌که ما گرفتار جنگ اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند بر اساس فشار اقتصادی در کشور فتنه‌ای را ایجاد کنند و یقینا در داخل کسانی هستند که از این چنین فتنه‌ای استقبال می‌کنند.
,
 
,
انقلابی‌گری یعنی عقلانیت
, انقلابی‌گری یعنی عقلانیت, انقلابی‌گری یعنی عقلانیت,
وی با بیان این‌که انقلابی‌گری یعنی عقلانیت، افزود: بعضی فکر می‌کنند انقلابی‌بودن یعنی احساسی بودن و عقلانیت را کنار گذاشتن اما انقلابی بودن نهایت عقلانیت است.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی بودن یعنی اینکه هوشمندانه اوضاع و احوال را رصد کردن و عمق توطئه دشمن را فهمیدن و پشت سر ولایت فقیه حرکت کردن. 
,
 
,
عبادی به سخن امام راحل که فرمودند "پشت سر ولایت فقیه حرکت کنید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" اشاره کرد و گفت:  سخن ولی فقیه برای همه حجت است و انقلابی‌گری این نیست که کسی چیزی نفهمد، عمیق نباشد، مطالعه نداشته باشد، عصبانی شود و احساسات به خرج بدهد و فرد انقلابی ما این چنین نیست. 
,
 
,
وی با بیان این‌که انقلابی بودن یعنی غرب را کاملا شناختن و بر اساس شناخت دقیقی که از آنها داریم و در جایی که لازم است با او تعامل کنیم، افزود: انقلابی‌گری این نیست که آقایان چنان شیفته بودند تا یک لبخند از سوی فرانسوی‌ها وآمریکایی‌ها صورت می‌گرفت این‌ها غش می‌کرد و از هوش می‌رفتند و انقلابی‌گری یعنی این‌که آنها را بشناسید و با شناخت، تعامل داشته باشید.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی‌گری یعنی نهایت شناخت و در کنار آن احساسات پاک و جدای از هوا و هوس داشتن و وقتی این‌ها در کنار هم قرار گرفت انقلابی‌گری ایجاد می‌شود و بروز آن در پیروی از ولایت فقیه است.
,
 
,
عبادی تصریح کرد: هیچ کدام از فرمایشات مقام معظم رهبری را دست‌کم نگیرید چراکه ایشان بیان بسیار حکیمانه و دقیق دارند و امروز کسانی که تا دیروز شک داشتند اگر مرض و غرضی نداشته باشند سخنان رهبری برای آنها روشن شده است.
,
 
,
وی به اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بیان شده بود اشاره کرد و افزود: بعد از برجام که قرار بود تمام تحریم‌ها برداشته شود باز هم مقام معظم رهبری فرمودند "اقتصاد مقاومتی را دست کم نگیرید دنبال اقتصاد مقاومتی بروید" و اقتصاد مقاومتی اقتصادی بود که بتواند در برابر تحریم ها مقاومت کند. 
,
 
,
دوستان و آقایان اقتصاد مقاومتی را بیشتر به عنوان یک شعار برگزار کردند تا تدبیر و عمل
, دوستان و آقایان اقتصاد مقاومتی را بیشتر به عنوان یک شعار برگزار کردند تا تدبیر و عمل, دوستان و آقایان اقتصاد مقاومتی را بیشتر به عنوان یک شعار برگزار کردند تا تدبیر و عمل,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دوستان و آقایان اقتصاد مقاومتی را بیشتر به عنوان یک شعار برگزار کردند تا تدبیر و عمل، گفت: در حال حاضر تحریم‌ها مجددا برگشت و اقتصاد دچار مشکل شد و پیداست سخن مقام معظم رهبری حساب شده است. 
,
 
,
عبادی خاطرنشان کرد: کسی که تدبیر داشته باشد متوجه می‌شود در این طوفان چاره‌ای جز دنبال ناخدا حرکت کردن، نداریم. 
,
 
,
وی افزود: این غربی‌ها و گرگ‌هایی که خارج از کشور هستند هرگز به ملت ما رحم نخواهند کرد و بلایی بدتر از بلایی که بر سر سوریه آوردند بر سر ما خواهند آورد. 
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: به فریاد حقوق بشر دشمنان نگاه نکنید این‌ها همان‌هایی هستند که در جنگ جهانی اول مرزها را بستند و از جمعیت 22 میلیونی ایران 11 میلیون از گرسنگی مردند و از روی عمد که تعدیل جمعیتی صورت بگیرد این کار را انجام دادند. 
,
 
,
عبادی خاطرنشان کرد: ما نباید از ولایت جدا شویم و به غربی‌ها پناه ببریم چراکه سوابق آنها در تاریخ ثبت است و باید تاریخ معاصر را مطالعه کرده و برای زمان حال و آینده برنامه‌ریزی کنیم. 
,
 
,
وی افزود: ما نباید دچار خوش‌خیالی و خوش‌بینی نسبت به دشمن شویم چراکه سابقه آنها اقتضا می‌کند که نسبت به آنها نگاه غضب‌آلود داشته باشیم و البته هر جا که لازم باشد دیپلماسی داشته و مراقب باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه