اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

کوچکترین غفلت‌ها راه را برای دشمن باز می‌کند/ بازخوانی فتنه جهت عبرت‌آموزی بسیار مهم است

کوچکترین غفلت‌ها راه را برای دشمن باز می‌کند/ بازخوانی فتنه جهت عبرت‌آموزی بسیار مهم است
امام جمعه نهبندان گفت: دشمن همیشه بیدار است و برای این‌که آن‌چه در گذشته اتفاق افتاد تکرار نشود، امت انقلابی بصیر باید حضور داشته باشند چراکه شاید از کوچکترین غفلت‌ها راه برای دشمن باز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: روز 9 دی، روز حماسه میثاق مجدد مردم با آرمان‌های ولایت فقیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: روز 9 دی، روز حماسه میثاق مجدد مردم با آرمان‌های ولایت فقیه است.,

 

,

وی افزود: در این روز مردم با حضور خود چشم فتنه را کور کردند و مشت محکمی بر دشمنان در داخل کشور که به صورت پیاده‌نظام عمل می‌کردند زدند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: بازخوانی این واقعه از جهت عبرت‌آموزی و درس‌آموزی از تاریخ بسیار مهم است که خدایی نکرده چنین مواردی دیگر تکرار نشود.

,

 

,

خزاعی بیان کرد: در سال 1388 برخی در پوشش بهانه قراردادن انتخابات دنبال اغراض دیگری همچون براندازی نظام اسلامی بودند که خوشبختانه مردم بصیر و در صحنه جواب آن‌ها را دادند.

,

 

,

وی با بیان این‌که عوامل فتنه در سال 1388 انتخابات را بهانه قرار دادند بیان کرد: خیانت بزرگ این افراد این بود که طاغی نظام اسلامی شدند و در مقابل نظام اسلامی ایستادند و سبب شدند دشمنان اسلام علیه انقلاب موضع‌گیری کنند و این حصر حداقل مجازاتی بود که برایشان در نظر گرفته شد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان ادامه داد: به فتنه‌گران سال 1388 خیلی لطف شده چراکه زندگی عادی خود را دارند حتی مسافرت و دیدار با خانواده‌های خود را نیز دارند و این لطف انقلاب اسلامی را می‌رساند.

,

 

,

خزاعی افزود: نظام اسلامی با این افراد حدود هشت ماه مدارا کرد تا این‌که این‌ها پا از حد گذراندن و ساختارشکنی کردند و به مقدسات و دسته‌های عزاداری توهین کردند.

,

 

,

وی با بیان این‌که ملت ایران همیشه حاضر در صحنه‌های سخت هستند عنوان کرد: ملت در این هشت ماه به بصیرت کافی رسیده بودند و اجتماع باشکوه چند ده میلیونی و اقیانوس بی‌کران مردم در سراسر کشور به خصوص تهران رخ داد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند 9 دی ماندگار و تبدیل به یک یوم‌الله شد گفت: بایستی این یوم‌الله گرامی داشته شود تا دشمنان بدانند که حماسه 9 دی در محکومیت و بیرون راندن آن‌ها از داخل کشور قابل تکرار است.

,

 

,

خزاعی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه بیدار است و برای این‌که آن‌چه در گذشته اتفاق افتاد تکرار نشود، امت انقلابی بصیر باید حضور داشته باشند چراکه شاید از کوچکترین غفلت‌ها راه برای دشمن باز شود.

,

 

,

وی تأکید کرد: همیشه باید این حادثه به نسل جوان بازخوانی شود تا در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.

,

 

,

امام جمعه نهبندان، رهبری و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را دو عامل مهم ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

,

 

,

خزاعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص این‌که ما همواره در جنگ هستیم افزود: امروزه دشمن در جنگ نظامی از آمادگی نظامی نیروهای ما اطلاعات کافی را دارد و همچنین در این جبهه یک بار شکست خورده است و دیگر جرأت نمی‌کند از طریق جنگ نظامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش کند.

,

 

,

وی با بیان این‌که امروز جنگ کف بازار و فضای فکری جوانان است عنوان کرد: امروزه دشمن از طریق جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی تمام تلاش خود را می‌کند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: بایستی در جبهه فرهنگی با جهاد فرهنگی و در جبهه اقتصادی با برنامه‌ریزی اقتصادی، توطئه دشمن نقش برآب شود.

,

 

,

خزاعی با بیان این‌که امروز ما به آرمان‌های اول انقلاب نیازمندیم گفت: انقلابی‌گری به معنای پایبندبودن به آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

,

 

,

وی به نقش مدیران و مسئولان اشاره کرد و افزود: مسئولان و مدیران بایستی تکریم ارباب‌رجوع و خدمت به مردم را فراموش نکنند چراکه این‌گونه رفتارها سبب دلگرمی مردم می‌شود.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با تأکید بر این‌که همه باید در اجتماع ۹ دی شرکت کنند گفت: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند. از مردم می‌خواهم حمایت خود را از اصل نظام با حضور خود در راهپیمایی این روز اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه