اخبار داغ

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

۹ دی نقطه بصیرت و آگاهی مردم بود / راه نجات از فتنه، بصیرت و اطاعت از ولایت است

۹ دی نقطه بصیرت و آگاهی مردم بود / راه نجات از فتنه، بصیرت و اطاعت از ولایت است
رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه راه نجات از فتنه، بصیرت و اطاعت از ولایت است، گفت: حادثه 9 دی، نقطه بصیرت، آگاهی، فهم و شعور مردم بود زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از رهبری به راه افتادند و بساط فتنه گران را جمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی مولوی حقیقی صبح امروز در همایش بصیرت که به مناسبت 9 دی در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب متکی بر توده های مردم با محوریت دین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه امام راحل خط بطلانی بر همه انحرافات اعتقادی کشید و بحث اسلام ناب را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری راه نجات و مبارزه با هرگونه تفکر انحرافی را در اسلام انقلابی می دانند.

,

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با تاکید بر اینکه چهل سال ایستاده ایم و در این چهل سال کینه و اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی وجود داشت، تصریح کرد: همه دنیا بلکه ثروت های سرمایه داران در برابر این انقلاب و علیه آن در قالب یک کانون شکل پیدا کرد.

,

وی با اشاره به اینکه چهل سال مقاومت و پایداری کرده ایم و در میدان نبرد با دشمن جنگیده ایم ولی از تفکر انقلابی و اسلامی خود عقب ننشسته ایم، اذعان کرد: دشمنان که در جنگ تحمیلی نتوانستند پیروز میدان باشند، تمام توان خود را برای ایجاد آشوب و درگیری داخلی و سیاسی در کشور به کار گرفتند و ساز و برگ خود را بسیج کردند تا از این طریق براندازی نظام را بوجود بیاورند.

,

مولوی با بیان اینکه در سال 88 بسیاری از نخبگان کشور نتوانستند فتنه را تشخیص دهند، عنوان کرد: حادثه 9 دی، نقطه بصیرت، آگاهی، فهم و شعور مردم بود و بصیرت مردم در آن نقطه به تحصیلات و مدرک دانشگاهی بسته نبود بلکه به شعور آنها بسته بود.

,

وی همچنین افزود: زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از رهبری به راه افتادند و بساط فتنه گران را جمع کردند و به نوعی به برخی از مدیران گفتند که شما نالایق در جمع آوری فتنه هستید و ما با حضور خودمان فتنه را جمع می کنیم.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه تشریح کرد: ملت حق دارد مطالبات خود را از دولت و مدیران بخواهد و بگوید وضعیت اقتصادی و ناهنجاری های جامعه را حل کنید ولی به هیچ عنوان به ضد انقلاب، فرصت طلبان و فتنه گران اجازه سودجویی نمی دهد.

,

وی در پایان با بیان اینکه راه نجات از فتنه، بصیرت و اطاعت از ولایت است، خاطرنشان کرد: هر شخصی در هر مقام و مسئولیتی اگر با رهبری زاویه پیدا کند قطعا به زمین خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه